Nestlé România devine parte din piața South and Eastern Europe, cu Alessandro Zanelli ca Market Head

Cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume a creat piața South and Eastern Europe (SEEM), formată din România, Bulgaria, țările adriatice, Ucraina și Moldova, și l-a numit pe Alessandro Zanelli în funcția de Market Head, din 1 ianuarie.

Potrivit companiei, această decizie se concentrează pe dezvoltarea celor cinci hub-uri locale – București, Sofia, Zagreb, Belgrad și Kiev -, a celor 8.000 de angajați și a celor cinci fabrici de pe teritoriul SEEM.

Alessandro Zanelli, actualul Market Head al Nestlé Ucraina-Moldova, va deveni Market Head al pieței Nestlé SEEM, cu conducere directă pentru Ucraina și Moldova, cu sediul la Kiev. S-a alăturat Grupului Nestlé din Italia, în 1996, ca Brand Manager, a petrecut mai mult de 20 de ani în divizia Petcare și a avansat de la Marketing Director Europa Centrală la roluri de Country Business Manager în Ungaria și Olanda, până la nominalizarea sa ca Business Executive Officer Nestlé Purina Petcare Eastern Region, în 2012, cu sediul la Moscova.

În 2019, a fost numit Market Head Nestlé Ucraina și Moldova. În acest rol, a gestionat provocări multiple și a determinat schimbări esențiale în Ucraina, pentru a îmbunătăți rezultatele și modul în care este structurată organizația. Alessandro Zanelli a urmat cursurile London Business School și International Institute for Management Development, și vorbește italiana, engleza, franceza și spaniola

“Are o gândire pozitivă, capacitatea de a uni echipa, o mare agilitate și abilități naturale de comunicare. Are capacitatea de a rămâne concentrat pe rezultate, energic, rezistent, de a inspira echipele să caute soluții din interior, încurajând oamenii să-și asume responsabilități, să monitorizeze progresul și să ofere mentorat pe nevoi specifice”, este caracterizarea companiei.

După plecarea lui Leszek Wącirz în Turcia, hub-ul din România va fi condus de Silvia Sticlea. Prima româncă ce va prelua funcția de Country Manager la Nestlé România s-a alăturat companiei în iunie 2001, ca Brand Manager, și a fost numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în divizia de produse culinare. În 2006, a preluat o nouă poziție la nivel central, cea de Consumer Insight Manager, pentru ca în 2009 să devină Marketing Advisor.

În 2012, a fost numită Business Manager al diviziei de produse culinare la Nestlé Austria, iar în 2014 a devenit National Key Account Manager în Europa de Sud-Est. În 2015, a fost numită în rolul de Business Executive Officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziției pe care o deține acum, în 2018.

Conform companiei, “cu o experiență vastă în zona comercială și de comunicare, Silvia Sticlea este un Business Manager cu experiență, cu spirit antreprenorial excepțional și o abilitate crescută în adaptarea la situații complexe în geografii multiple, cu aptitudini de leadership excepționale și o orientare atentă către oameni și echipe”.

Odată cu numirea Silviei Sticlea în funcția de Country Manager, echipa locală Nestlé va fi constituită 100 la sută din specialiști și profesioniști români.

Articolul anterior

Oana Serafim, directoarea Serviciului în limba română al Radio Europa Liberă, decorată de președintele Moldovei

Articolul următor

România, pe locul 3 în lume, în topul celor mai bune țări pentru munca la distanță

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share