Cognyte România, lider global în domeniul dezvoltării software de analiză a securității, investește în bunăstarea angajaților și în echilibrul dintre viața lor profesională și cea personală și își îmbunătățește pachetul de compensații și beneficii extrasalariale, pentru a se adapta la tendințele viitorului.
Compania introduce conceptul de weekenduri prelungite și le oferă angajaților posibilitatea de a se bucura de zile libere suplimentare, de patru ori pe an, în plus față de concediul anual standard, cu scopul de a sprijini echipa să se deconecteze și să se reîncarce.
Toți cei 2.000 de angajați Cognyte la nivel global, dintre care 130 în biroul din România, aflat în plină dezvoltare, primesc acest nou tip de beneficiu extrasalarial, ca parte a strategiei companiei de a încuraja un echilibru mai bun între viața personală și cea profesională. Mai exact, angajații Cognyte beneficiază de două zile în plus de concediu plătit și de alte patru „zile de liniște”, legate de câte un weekend pe trimestru. Această strategie se bazează pe o analiză extinsă, la nivel regional și internațional, care confirmă faptul că cel mai important lucru pentru angajați este echilibrul dintre viața profesională și cea personală.
“Ideea unei săptămâni de lucru de patru zile este un concept tot mai atractiv pe piața muncii, ca o potențială soluție pe termen lung la provocările legate de noul mod de lucru și echilibrul dintre viața profesională și viața personală. La Cognyte, ne-am aliniat deja acestei tendințe și transformăm patru săptămâni pe an, o dată pe trimestru, în săptămâni de lucru de patru zile, urmate de weekenduri prelungite. Această inițiativă completează pachetul de compensații, ca parte a strategiei noastre de retenție și atragere a talentelor, și duce abordarea noastră în ceea ce privește beneficiile extrasalariale la următorul nivel”, spune Răzvan Duica, Country Manager la Cognyte România.
Pachetul de beneficii oferit de Cognyte include deja un program flexibil, un model hibrid de lucru, micul dejun la birou, sesiuni și ateliere de wellbeing și încurajare a lecturii, iar compania va continua să se concentreze pe adăugarea de noi beneficii. Cognyte investește și în programe care au rolul să susțină nu doar angajații, ci și familiile lor.
“Programul nostru global de susținere pentru angajați oferă o gamă largă de soluții pentru bunăstarea lor mentală, financiară, fizică și emoțională. Angajații companiei au acces 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, la o linie telefonică pentru consultații și la posibilitatea de a se întâlni direct cu diferiți experți. Pe măsură ce munca la distanță devine semi-permanentă, ca să asigure condiții optime de lucru, Cognyte își sprijină financiar angajații pentru a-și dota biroul de acasă cu mobilier de înaltă calitate, un scaun confortabil și toate accesoriile de care au nevoie pentru a putea atinge la cel mai înalt nivel de performanță”, arată Rini Karlin, Chief People Officer la Cognyte.
Pachetul de beneficii suplimentare oferit de Cognyte este completat de servicii de masaj la birou, pentru a elimina stresul, dar și pentru relaxarea și confortul angajaților. Compania le trimite angajaților cadouri cu ocazia unor evenimente personale, cum ar fi aniversări, nunți sau nașterea unui copil, sau coșuri cu bunătăți și felicitări de “însănătoșire grabnică” pentru cei care lipsesc de la serviciu din motive de sănătate.
DESPRE COGNYTE
Este lider global în domeniul dezvoltării software de analiză a securităţii, care furnizează guvernelor şi companiilor private conceptul de Actionable Intelligence for a Safer World TM. Activează inteligența artificială cognitivă și analiza pentru a genera date de tip Actionable Intelligence și oferă organizațiilor de securitate informații ce ajută la conectarea punctelor și la rezolvarea rapidă a investigațiilor critice. Peste 1.000 de clienți guvernamentali și întreprinderi se bazează pe soluțiile Cognyte pentru a accelera și efectua investigații și pentru a obține informații cu ajutorul cărora identifică, neutralizează și combat amenințările.