O agenție SEO se oferă să optimizeze gratuit site-ul ANOFM

CODAȘI. Momentan, site-ul ANOFM este plasat mai departe de primele 20 de rezultate de căutare. Foto: George Morina

TargetWeb, o agenție de marketing online specializată în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO), a înaintat către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) o propunere oficială prin care se oferă să optimizeze gratuit site-ul anofm.ro, pentru a-l poziționa între primele rezultate din motoarele de căutare, la accesarea expresiei “locuri de muncă”.

Inițiativa vine în contextul în care Ministrul Muncii și Protecției Sociale, Violeta Alexandru, a declarat în urmă cu câteva zile că “site-ul ANOFM nu se regăsește în primele 20 de afișări după căutarea <locuri de muncă>, ceea ce nu a fost o surpriză, știind cât de puțin este popularizat”.

TargetWeb a transmis oficial o ofertă de optimizare a site-ului ANOFM cu titlu gratuit, însoțită de o anexă în care a constatat o serie de deficiențe grave din punct de vedere SEO ale site-ului anofm.ro. Deficiențele constatate sunt de ordin tehnic, dar au legătură și cu conținutul site-ului, care este insuficient pentru o indexare corespunzătoare în motoarele de căutare. Aceste deficiențe împiedică o poziționare mai bună a site-ului în rezultatele motoarelor de căutare. Momentan, site-ul este plasat mai departe de primele 20 de rezultate de căutare.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

“Din responsabilitate socială, dorim să ajutăm ca site-ul ANOFM să ajungă în primele rezultate ale motoarelor de căutare, astfel încât populația să-l acceseze mai ușor pentru accesarea locurilor de muncă vacanțe. Pe de altă parte, ar fi și în beneficiul companiilor, care ar putea intra mai ușor în contact cu agențiile județene”, declară Iulian Ghișoiu, General Manager al agenției de marketing online.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Iulian Ghișoiu, General Manager al agenției TargetWeb, se oferă să dea o mână de ajutor Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă.

TargetWeb este o agenție SEO cu o experiență de peste 14 ani în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare și referențiere organică. Are un portofoliu de peste 200 de website-uri optimizate până acum și este una dintre puținele agenții cu experiență în optimizarea site-urilor pentru căutări vocale. A contribuit la inițiativa vreau.online, prin care, împreună cu alte 16 companii, a sprijinit mediul de afaceri afectat de coronacriză.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share