Work Your World: șase săptămâni de muncă, în fiecare an, în țara aleasă de ei, din 100 de destinații. Aceasta este oferta grupului Publicis pentru angajații săi, de anul acesta.
Primul pas pe care trebuie să-l facă angajații Publicis este să-și completeze profilul pe platforma Marcel, cea care-i conectează pe cei peste 80.000 de angajați ai companiei din toată lumea. Cu ajutorul inteligenței artificiale, Marcel le va sugera mai multe destinații, în funcție de informațiile furnizate de ei. Dacă niciuna dintre cele 100 de propuneri nu li se potrivește, pot alege ei alta. De exemplu, un angajat care spune că îi place căldura ar putea refuza să meargă în Costa Rica în favoarea României.
Odată aleasă destinația, trebuie să aleagă perioada în care vor să meargă la noul “birou”. Marcel îi pune în contact pe angajații din țara aleasă cu cei care vor să petreacă șase săptămâni acolo, pentru a se putea coordona și pentru a face schimb de informații despre obiceiurile și practicile locale, despre regulile sanitare sau despre mediul de afaceri.
Home Swap Home, o altă secțiune a platformei, le dă posibilitatea să facă și schimb de locuințe. Au la dispoziție și un centru de contact dedicat, deschis 24 de ore din 24, pentru a primi asistență în timp real de la experți pentru întrebări legate de călătorii, reglementări sanitare, vize și permise de muncă.
„Am lucrat din greu la modul în care să transformăm lumea hibridă în noi oportunități pentru oamenii de la Publicis, ca să facem ca viitorul muncii să fie mai creativ și mai îndrăzneț. Știm că pandemia nu s-a terminat și că lumea se poate închide din nou, în orice moment, dar acesta nu-i un motiv ca să ne închidem orizonturile și perspectivele. Vom continua să mergem înainte, fiindcă într-o zi această criză se va încheia și suntem datori față de oamenii noștri să facem ca experiența lor profesională și personală la Publicis să fie cu adevărat unică”, explică Arthur Sadoun, președinte și director general global al Publicis Groupe.
Publicis Groupe este un lider global în comunicare. Expertiza sa este concentrată în patru activități principale: comunicare, media, date și tehnologie. Prezent în peste 100 de țări, are circa 80.000 de angajați. Publicis Groupe România este un conglomerat de agenții de comunicare cu o cifră de afaceri de peste 150 de milioane de euro pe an și o cotă de circa 25 la sută din piața totală de comunicare din România. În ultimii cinci ani, și-a crescut veniturile cu aproape 60 la sută.