Principal 33, o companie de software cu o ascensiune rapidă în ultimii ani, a ales o modalitate inedită pentru a descoperi oamenii potriviți să i se alăture.
În acest moment, compania are mai multe posturi disponibile și a ales să-și mute sesiunile de interviuri și prima întâlnire cu candidații la un festival de muzică indie-rock.
Ca parte a campaniei A Fun Start @ Principal, candidații pentru posturile vacante primesc un full pass de trei zile la Festivalul Desculț în Iarbă din Târgu Mureș și șansa de a avea o primă discuție cu recrutorii într-un mediu relaxant. Compania mizează pe faptul că, după doi ani marcați de restricții și distanțare socială, candidații se așteaptă să trăiască experiențe dintre cele mai plăcute, inclusiv în procesul de recrutare.
„Ne-am dorit să avem o primă interacțiune cu viitorii noștri colegi în mediul în care se simt ei cel mai bine. Ne-am dat seama că, atunci când se află la un festival, alături de artiștii preferați și de cele mai dragi persoane, oamenii devin autentici, sinceri și cuprinși de sentimentul de libertate. Sunt exact trăsăturile pe care compania Principal 33 urmărește să le cultive în rândul angajaților. Le-am comunicat colegilor noștri acțiunea în care urmează să ne implicăm, iar reacțiile de entuziasm și de implicare au apărut imediat. Astfel, o campanie care avea ca focus procesul de recrutare s-a transformat într-o activitate colectivă de weekend a întregii companii”, explică Adina Bobiș, Head of HR la Principal 33.


Un sondaj realizat de compania Kelly Services (lider global în managementul forței de muncă) arată că 97 la sută dintre candidații care au avut o experiență pozitivă în procesul de recrutare i-ar încuraja pe alții să aplice, iar 55 la sută și-ar împărtăși experiențele pozitive pe rețelele sociale. Prin urmare, asigurarea unei experiențe pozitive pentru candidați nu numai că îmbunătățește reputația companiei, ci și atrage noi talente mult timp după terminarea interviului, sunt convinși oamenii de la Principal 33.