Compania de outsourcing cu capital majoritar românesc se bazează acum pe 350 de angajați și își propune ca numărul lor să crească, în perioada următoare.
„Investițiile în extindere au configurat mai bine echipele. Astfel, am creat premise de dezvoltare și angajare pentru colegi noi. Față de anul trecut, numărul lor a crescut cu 26 la sută, în special în birourile din țară. La Iași avem 170 de angajați, iar biroul din Brașov, cel mai nou deschis, este în curs de dezvoltare, cu peste 20. În total, Optima înseamnă în acest moment o echipă de 350 de oameni, însă ne dorim să continuăm să creștem. Dorim să transmitem experiența noastră sub forma unor cursuri celor care doresc să învețe lucruri noi, să aprofundeze sau chiar să-și reconfigureze cariera – spre exemplu să lucreze în vânzări”, declară Daniel Mereuță (foto), director general Optima.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Compania lucrează acum la un proiect de training, pe care îl va oferi gratuit celor interesați să învețe să facă vânzări în mod eficient. Cei care vor obține rezultate bune la evaluările de după aceste training-uri se vor putea alătura echipei sale.
În primele trei luni din 2018, compania a raportat o creștere financiară de 50 la sută, față de aceeași perioadă a anului trecut, un record pentru Optima. „Fluxurile interne sunt mai bine optimizate, iar echipele, atât cele din București cât și cele din Iași și Brașov, sunt închegate. Dacă anul trecut, pentru aceeași perioadă, înregistram o cifră de afaceri de 3,30 milioane de lei, acum am încheiat primul trimestru cu aproximativ cinci milioane”, afirmă Daniel Mereuță. Conducerea Optima se așteaptă să ajungă la 20 de milioane de lei, în acest an, mai ales că este în curs de demarare a unui nou proiect, cu o instituție din zona bancară.
Digitalizarea – o prioritate
Pentru 2018, pe lângă diversificarea portofoliului de clienți și a serviciilor oferite, Optima își propune să investească în dezvoltarea unor noi canale de vânzări, în aplicații noi, pe care le va pune la dispoziția clienților ce optează pentru externalizare, în special a proceselor de vânzări. „Digitalizarea este tot mai prezentă în mediul de afaceri. Companiile au început să folosească tot mai mult și alte canale pentru a atrage potențiali clienți sau pentru a fi mai aproape de angajați. Ieșim, treptat, din zona tradițională a serviciilor de vânzări, și dezvoltăm canale alternative, în special în mediul online. Cu ajutorul digitalizării, reconstruim procesele, iar strategiile de vânzări pe care le configurăm pentru clienți au mai degrabă o abordare omnichannel”, spune Daniel Mereuță.