Retailerul PENNY Market își schimbă identitatea vizuală și conceptul de comunicare, și are planuri mari pentru deceniul următor, în România.
Noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu dragoste”. Noul concept de comunicare aduce cu sine o promisiune pentru clienți: „la PENNY. poți economisi bani fără să faci rabat la calitatea și prospețimea produselor pe care le achiziționezi și, cu atât mai puțin, la experiențele plăcute alături de cei dragi”.
„Rebranding-ul participă la consolidarea strategiei de dezvoltare și reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm, dar și să ne păstrăm amprenta locală. Ne vom concentra pe satisfacția angajaților și clienților noștri și vom investi în calitatea produselor, cu focus pe mărci proprii produse local, dar și în soluții de digitalizare și automatizare. Ne propunem să extindem sustenabil rețeaua de magazine PENNY. și să ajungem la 600 de unități până în 2029”, declară Daniel Gross, director general PENNY. | REWE România.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
Prezentă în România de peste 15 ani, rețeaua PENNY. a început procesul de modernizare de anul trecut, iar până acum există 26 de magazine în noul format. Noul design va fi aplicat fiecărui magazin nou deschis de anul acesta. Până în 2022, toate magazinele din țară vor fi adaptate noului concept. Pentru 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY., dar și între 20 și 25 de magazine noi.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
PENNY. este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în 2005. Rețeaua, alcătuită din 261 de magazine și o echipă formată din peste 4.800 de angajați, este deservită de trei centre logistice, situate în Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.