În 2024, echipa PENNY a crescut la peste 8.000 de membri, iar compania și-a consolidat reputația ca Angajator de Top pentru al patrulea an consecutiv.
Dintre angajații PENNY, 90 sărbătoresc 20 de ani de experiență în echipa PENNY, în 2025, în timp ce 196 fac parte din echipă de cel puțin zece ani. Dezvoltarea profesională rămâne o prioritate pentru companie, cu circa 70.000 de ore de training desfășurate anul trecut.
Retailerul a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei – o creștere de 13.47 la sută față de anul anterior. A investit peste 868 milioane de lei, echivalentul a peste 177 milioane de euro, în extinderea și modernizarea rețelei sale, pentru atingerea pragului de 400 de magazine și pentru lucrările celui de-al cincilea centru logistic, din Mihăilești, județul Giurgiu.
- EBcon, cel mai mare eveniment internațional de Employer Branding din România și din Europa Centrală și de Est, revine la București, luna viitoare
- 8 din 10 salariați văd o colaborare mai bună cu echipa în acest an, iar jumătate vor o recunoaștere mai clară a meritelor din partea angajatorului
- Salariile medii s-au triplat în România de la aderarea la UE. În 2007, salariul mediu net abia trecea de 300 de euro
Planurile de expansiune vizează investiții de trei miliarde de euro în următorii zece ani, cu scopul de a extinde rețeaua la 1.000 de magazine și de a dezvolta competențele logistice. Pentru 2025, sunt planificate 40 deschideri de noi magazine și finalizarea lucrărilor la depozitul logistic din Mihăilești.
„2024 a fost un an al progresului pentru PENNY, marcat de creșterea cifrei de afaceri și a investițiilor în România, dar și de îmbunătățirea serviciilor pentru milioanele de clienți care ne aleg zi de zi.
Am atins pragul de 400 de magazine, am inaugurat primul magazin autonom PENNY la nivel global și am demarat lucrările pentru al cincilea centru logistic. Am continuat să sprijinim comunitățile prin sport și promovarea unui stil de viață echilibrat, să susținem producătorii români și business-urile locale, și am adus pe rafturi cât mai multe produse 3RO.
Privim spre 2025 ca un an cu o semnificație aparte: marcăm 20 de ani de la deschiderea primului magazin PENNY în România, un moment ce reflectă parcursul și angajamentul față de clienții noștri. Continuăm cu planul pentru următorii zece ani: 1.000 de magazine și trei miliarde de euro investiții”, declară Daniel Gross, CEO PENNY România.
La finalul anului trecut, PENNY opera în România 416 de magazine și patru centre logistice. Este al zecelea an consecutiv în care PENNY România a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în rândul entităților de retail alimentar din grupul REWE.