PENNY mărește venitul minim net de intrare în companie

Retailerul PENNY a implementat un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru angajații din cele 288 de magazine și cele trei centre logistice din țară.

Conform noii grile de salarizare, venitul minim net pentru orice nou angajat al companiei și angajații actuali este de 2.275 de lei, sumă ce include și valoarea tichetelor de masă. În 2020, 92 la sută dintre cei 5.300 angajați au beneficiat în 2020 de bonusuri suplimentare, iar rata de fluctuație a personalului a ajuns la 24 la sută, în scădere cu zece procente față de 2019.

PENNY România a intrat, de anul trecut, într-un nou ciclu strategic, bazat pe șapte piloni: remodelarea magazinelor, expansiune, echipă, digitalizare, marketing și comunicare, produse din România și sustenabilitate.

“Succcesul pornește de la oameni, iar angajații noștri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață și să le oferim o paletă cât mai variată de beneficii, care să vină în întâmpinarea nevoilor lor pe plan profesional și personal. Mărirea venitului face parte din strategia noastră de retenție”, declară Raffaele Balestra, CFO PENNY România.

În grila de beneficii pentru angajații PENNY se regăsesc asigurare privată de sănătate (peste 1.400 de angajați au folosit-o în 2020), rechizite școlare (890 de angajați cu copii cu între șase și 14 ani au beneficiat de rechizite în valoare de 178.000 lei), bonus pentru nou-născut (218 angajați au primit bonusuri cu o valoare totală de 940.016 lei) și vouchere pentru scutece (acordate pentru 133 de copii sub trei luni).

“Ne dorim ca angajații și viitorii angajați să se simtă bineveniți la PENNY. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă și să se simtă apreciați și recompensați la adevărata lor valoare, chiar și atunci când aceasta crește în fiecare zi. Succesul PENNY pornește de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de când suntem prezenți în România”, spune Daniel Gross, CEO PENNY România.

Articolul anterior

Timișorenii de la Lasting System devin parteneri Zoom în România

Articolul următor

Peste 40 de companii propun mai mult de 2.000 de de oportunități de carieră la Angajatori de TOP Tech

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share