“Pionierii” muncii de acasă: angajații dezvoltatorului de produse software 3Pillar Global România pot lucra remote încă din 2019

3Pillar Global România a instituit politica de telemuncă nelimitată înainte ca pandemia să forțeze majoritatea companiilor să adopte acest mod de lucru.

Tranziția spre mediul online a generat o transformare totală a conceptului de loc de muncă și a modului de colaborare, de la echipe locale la angajați care operează exclusiv virtual, în echipe distribuite. Pentru angajatorii care se aflau deja cu un pas înainte în ceea ce privește telemunca, contextul impus de pandemie a atras după sine și oportunitatea de a deveni creativi în strategiile de motivare, recompensare și loializare a angajaților.

Printre pionierii acestei transformări se numără și 3Pillar Global, una dintre organizațiile care au răspuns agil nevoilor noi ale angajaților, dar și facilităților generate de legislația în vigoare sau trendurilor de pe piață, în materie de flexibilitate și beneficii extrasalariale pentru angajați. Conform conducerii companiei, 3Pillar a navigat perioada de vârf a pandemiei cu același apetit pentru performanță și inovație, în timp ce unele firme se vedeau nevoite să recurgă la concesii radicale și încercau din răsputeri să supraviețuiască și să-și păstreze angajații.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Cum construirea unui pachet atractiv de beneficii pentru angajați reprezintă o prioritate pentru 3Pillar Global România, compania și-a transformat treptat abordarea cu privire la beneficii oferite acestora. Beneficiile care au devenit redundante, în contextul pandemiei, au fost înlocuite cu altele noi, ce deservesc atât dorințele și preferințele angajaților, cât și obiectivul angajatorului de a se menține competitiv pe piața muncii locale și naționale. În plus, toți angajații care muncesc de acasă primesc o alocație lunară pentru susținerea cheltuielilor cu utilitățile.

”Suntem recunoscători pentru că putem valorifica facilitățile fiscale oferite de stat în beneficiul angajaților noștri și putem veni în întâmpinarea nevoilor generate de tranziția totală către telemuncă. Pentru angajații 3Pillar, acordarea alocației de telemuncă reprezintă încă un plus la seria de politici și practici pe care organizația le-a implementat în sprijinul acestora”, explică Larisa Sima, Finance Manager 3Pillar Global Romania.

Larisa Sima, Finance Manager @ 3Pillar Global Romania

Telemunca nu a fost o schimbare generată de pandemie pentru 3Pillar Global. Compania se numără printre puținii angajatori care au permis un nivel de flexibilitate crescut în modul de lucru, încă din vara lui 2019, atunci când a instituit politica de telemuncă nelimitată. ”Adoptarea politicii de telemuncă, înainte ca aceasta să devină un dat al industriei IT din România, ne-a oferit un avantaj extrem de important și ne-a permis o mai mare velocitate în a trasa direcții strategice, de termen mediu și lung, cu precădere în ceea ce privește beneficiile pe care le oferim angajaților și care ne diferențiază pe piață”, spune Diana Bocăneală, Senior Director – Talent Management & Delivery Center Lead 3Pillar Global Romania.

Diana Bocăneală, Senior Director – Talent Management & Delivery Center Lead 3Pillar Global Romania

Potrivit companiei, cultura organizațională ce are la centru membrii echipei, nevoile acestora, transparența și comunicarea deschisă sunt factorii care au stat la baza deciziilor pe care 3Pillar Global România le-a implementat în strategia de bonificații oferite angajaților. Printre acestea se numără: cursuri online de fitness cu un antrenor dedicat, sesiuni de suport pentru sănătate mentală și reziliență emoțională susținute de specialiști, bonuri de masă, acces la echipament suplimentar pentru birou și dispozitive pentru îmbunătățirea conexiunii la internet, bibliotecă cu livrare la domiciliu sau alte servicii și activități de socializare virtuală.

”Probabil că ceea ce ne-a ajutat cel mai mult să garantăm impactul dorit a fost faptul că am ascultat constant nevoile angajaților, știrile de pe piață, trendurile naționale și internaționale și, nu în ultimul rând, vocea entităților legislative ale statului. Zona de beneficii a fost evaluată în termeni de oportunități, relevanță versus redundanță și în dependență de factorii de context interni sau externi companiei”, susține Sabin Pilipăuțanu, Director – Delivery Operations.

Sabin Pilipăuțanu, Director – Delivery Operations

Pentru perioada următoare, 3Pillar Global Romania are în plan o creștere semnificativă la nivel național a numărului de angajați în regim de telemuncă și este în căutare de profesioniști din întreaga țară. Deocamdată, compania nu are în plan să renunțe la birourile fizice din cele trei orașe din România, în care deține centre de dezvoltare – Cluj, Timișoara și Iași. Spațiile sunt puse, cu respectarea măsurilor de siguranță, la dispoziția angajaților care nu își pot desfășura activitatea de acasă în condiții propice.

DESPRE 3PILLAR GLOBAL ROMÂNIA

Face parte dintr-o organizație globală cu operațiuni pe trei continente și circa 1.600 de angajați. Prin cele trei centre situate în Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, ce înglobează peste 500 de angajați și echipa de management operațional în România, 3Pillar Global România are o importanță strategică pe harta globală a organizației. Experții săi IT dezvoltă produse solicitate de clienți de top din media și entertainment, informare, sănătate și financiar, printre care: Fortune, PBS, CARFAX sau Equinox.

Articolul anterior

Prima fabrică de frigidere Haier din Europa, care se construiește în România, prinde contur. Aici vor lucra 800 de oameni

Articolul următor

Ofelia Popii, cea mai bună actriţă în 2019, debutează ca regizor de film

Articole din aceeași categorie
Total
5
Share
Close