Precizările Kaufland în legătură cu incidentul din Odorheiu Secuiesc: clientul refuzat era la a treia vizită înainte de deschiderea magazinului

Captura foto: Digi24

Compania Kaufland România susține că a demarat o investigație în legătură cu cazul care a avut loc în Odorheiu Secuiesc, în 31 august, și “va lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situații”. Una dintre măsuri ar putea fi introducerea cursurilor de limba română.

Potrivit investigației interne demarate de Kaufland, la ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă. Angajata era implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar angajata nu a putut să încaseze banii, deci nici să-l servească pe respectivul client.

“Din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil. Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31-9:47, purtând discuții cu angajata. Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră și din acest motiv nu putea fi servit, Cu toate acestea, a revenit a doua oară la ora 9:37 și apoi a treia oară la ora 9:47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacție ca urmare a unor interacțiuni anterioare. Autorul filmului a omis să precizeze că filmarea dată publicității este în fapt a treia discuție cu angajata noastră”, precizează reprezentanții Kaufland.

Aceștia regretă atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. “Este un comportament de care ne dezicem. Kaufland are o serie de principii care pun respectul față de clienți și amabilitatea pe primul loc. Kaufland este o companie în care lucrează oameni de diferite naționalități și toți punem pe primul loc amabilitatea și respectul față de client, aspecte absolut definitorii pentru activitatea noastră, oriunde am lucra”. Compania arată că, potrivit legii, eventualele măsuri care vor fi decise vor fi confidențiale, deoarece țin de relația angajat-angajator.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share