Premieră: Oana Cociașu reprezintă România în board-ul ICAS (The International Council of Advertising for Self-Regulation)

După opt ani ca președinte al Romanian Advertising Council (RAC), Oana Cociașu devine și unul dintre cei nouă membri în Comitetul Executiv al ICAS (The International Council of Advertising Self-Regulation), organismul internațional pentru auto-reglementarea industriei de publicitate.

România este reprezentată în premieră în board-ul organizației mondiale, iar Oana Cociașu a fost propusă și aleasă în unanimitate de voturi. Managing Partner Medic One, Oana Cociașu va face parte din Comitetul Executiv al ICAS alături de reprezentanți ai World Federation of Advertisers și alți executivi de top în organisme de auto-reglementare din SUA, Marea Britanie, Australia, America de Sud, Italia, Spania și Franța.

Lansată ca organizație independentă în octombrie 2016, ICAS este o platformă globală care promovează publicitatea responsabilă prin auto-reglementare eficientă a comunicării comerciale, cu ajutorul Codurilor de Bune Practici. Reunește o rețea de organizații de auto-reglementare din Africa, Asia-Pacific, Europa, America de Nord și de Sud și Australia, și asociații globale care reprezintă industria publicitară (World Federation of Advertisers, IAA – International Advertising Association, European Advertising Standards Alliance, European Publishers Council, World Out of Home Organization) și experți în publicitate globală și legislație de marketing (Global Advertising Lawyers Alliance).

Articolul anterior

Anca Bosinceanu (UCMS by AROBS): "2020 ne-a învățat încă o dată cât de importantă e comunicarea internă în companii și faptul că grija HR-ului trebuie să depășească granițele biroului fizic"

Articolul următor

Beneficiile conducerii agile - sau cum să navighezi printre provocările lui 2021

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share