Premiile Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Franceze: 54 de proiecte înscrise în competiția anuală și nouă finaliști

Foto: OMA Vision

După prima etapă de jurizare a Premiilor Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Franceză în România (CCIFER), juriul a anunțat nouă nominalizări la trei categorii, din 54 de candidaturi.

Cei nouă finaliști sunt companii, startup-uri și ONG-uri, care au înscris proiecte prin care contribuie la protejarea mediului, la inserția profesională și la transformarea într-un mod responsabil a societății și a modelelor de business. În faza finală de jurizare vor fi aleși cei trei câștigători, câte unul pentru fiecare categorie de premii. Festivitatea de acordare a premiilor CCIFER va avea loc în 23 septembrie, la București.

Nominalizările la cele trei categorii de premii:

CREȘTERE SUSTENABILĂ

  1. Carrefour România – Creștem România Bio 
  2. Decathlon – Protejăm planeta, terenul nostru de sport
  3. Fundația Alături de Voi România – Acceleratorul de întreprinderi sociale

INOVAȚIE & TEHNOLOGIE

  1. Auchan România – Soluția ReShelf
  2. Bonnap.ecco – Aplicația care combate risipa alimentară
  3. Libréa – Soluția revoluționară pentru produse de igienă feminină

ORGANIZAȚII RESPONSABILE

  1. Asociația Dăruiește Viață – Fond de urgență pentru Ucraina
  2. Asociația Habitat for Humanity România – Un adăpost sigur departe de casă
  3. Veolia România – Inițiativa Verde

“Am primit 54 de candidaturi, un număr în creștere față de anul precedent. Am fost impresionați de calitatea abordării și de rezultate – vorbim de inițiative de business, de idei transformatoare, de soluții inovatoare și de multă energie în zona de responsabilitate în societate, în comunitățile unde companiile își desfășoară activitatea. Procesul de selecție a fost unul cu adevărat provocator, însă colegii mei din juriu sunt extraordinari. Le mulțumesc în mod particular pentru bogăția discuțiilor, pentru implicare, dar și pentru diversitatea de păreri și de abordări. Toate acestea au reușit să ne conducă,  pas cu pas, să alegem cu echilibru, finaliștii”, declară Flavia Popa, secretar general BRD Groupe Société Générale și președinte al juriului Premiilor CCIFER.

În urmă cu două luni, CCIFER a dat startul competiției anuale care dă șansa celor peste 500 companii membre și ONG-urilor să își înscrie proiectele care produc transformări în modelul de business sau schimbă în bine comunitățile. Fie că vorbim de modele de afaceri mature, cu istorie în spate, sau de business-uri tinere, la început de drum, inovatoare, în special, prin soluțiile tehnologice și digitale.

Anul acesta, Premiile CCIFER revin în atenția companiilor și ONG-urilor, odată cu provocarea unor teme globale, care țin de evoluțiile societale prin care trecem. Companiile, prin amprenta lor locală și națională, sunt parte din transformarea economiei românești. Toți actorii, companii, organizații non-guvernamentale, societate civilă, autorități acționează responsabil și susținut prin planuri de afaceri sustenabile, inițiative de responsabilitate socială și legislație corespunzătoare, dar și implicare activă în programe de educație și conștientizare.

Juriul ediției de anul acesta este compus din Cristina Bojica (Cabinet Avocats Gruia Dufaut), Thibaut Desmons (CFAS – Club Francophone d’Affaires de Sibiu), Didier Grimault (TotalEnergies Roumanie), Monica Ioniță (CCIFER), Aura Rădulescu (Cora România), Dan Ștefan (Autonom Grup) și Flavia Popa (BRD Groupe Société Générale), președinte al juriului.

DESPRE CCIFER

Fondată în anul 1996, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Franceză în România este o comunitate de afaceri bazată pe savoir-faire-ul francez. Este un lider angajat în dezvoltarea durabilă a persoanelor, comunităților, a companiilor și a României. Reunește peste 550 de companii franceze și române, lideri în diverse sectoare de activitate ale economiei locale. Exprimă o poziție comună a investitorilor francezi în România în dialogul public-privat, alături și de alte organizații de profil, respectiv Coaliția pentru Dezvoltarea României.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share