Prima entitate cu capital românesc, ce integrează complet serviciile de transformare organizațională, dezvoltare, Executive Search și suport Mental Health

K.M. Trust Group, jucător de vârf pe segmentul serviciilor de recrutare și dezvoltare pentru management, încheie o alianță strategică cu Marco Polo CEE, companie antreprenorială românească din domeniul serviciilor de training și consultanță organizațională.

Alianța reprezintă o asociere între două entități puternic specializate pe segmentele lor, pentru acoperirea nevoilor curente ale marilor companii. Cele două entități vizează în 2022, împreună, o creștere de 20 la sută pe segmentul marilor clienți corporate, de 30 la sută pe cel antreprenorial și un volum total de business de două milioane de euro în primul an.

Alianța dintre K.M. Trust și Marco Polo CEE aduce împreună peste 30 de specialiști cu expertiză locală și internațională. Ei lansează împreună pe piață platforme avansate de transformare organizațională, recrutare pentru nivelurile de top, senior și middle management ale companiilor, dezvoltare executivă și programe de training și dezvoltare organizațională, utilizând inclusiv resurse digitale și tehnologii VR (virtual reality).

O noutate pe piața regională sunt programele ce abordează performanța capitalului uman și din perspectiva sănătății fizice și emoționale. Abordarea integrată a acestor tipuri de nevoi organizaționale, ce îmbină soluțiile de business cu cele legate de sănătatea emoțională sau fizică, este o premieră pe piață și va genera un impact major în economie și la nivel  social, apreciază reprezentanții celor două companii.

“Analizele noastre arată că atragerea oamenilor potriviți in rolurile-cheie ale companiilor și antrenarea lor pentru a genera performanță, inclusiv menținerea și îmbunătățirea gradului de sănătate la nivel fizic și emoțional, se regăsesc printre principalele preocupari în rândul companiilor. Alianța cu Marco Polo CEE oferă soluții concrete de abordare a provocărilor majore ale mediului de business, abordând elementul central al oricărui business-oamenii”, declară Radu Manolescu (foto, stânga), Managing Partner K.M. Trust Group.

Sectoarele cu cel mai mare potențial de creștere în perioada următoare sunt cel bancar, agribusiness, FMCG, IT&C sau software development.

“Focusul companiilor în această perioadă este transformarea modelelor de business pentru a face față și chiar pentru a valorifica oportunitățile unui mediu atât de volatil. Practic, vorbim de o continuă schimbare a modelelor de business, iar presiunea pe resursa umană aflată la vârful marilor organizații este tot mai mare. E crucial să asigurăm capacitate de leadership economic și social, iar pentru asta este nevoie de expertiză specializată. Avem nevoie de lideri bine pregătiți, pe zona de hard și pe cea de soft skills, pentru a traversa perioadele de incertitudine la care suntem expuși continuu”, spune Lucian Marin (foto, dreapta), co-fondator Marco Polo CEE.

DESPRE K.M. TRUST GROUP: K.M.TRUST & PARTNERS ȘI K2S – KEY 2 SUCCESS

Înființate în 2005, respectiv 2009, sunt singurele companii din România ce oferă întreg spectrul de servicii de Executive Search, recrutare și selecție, coaching, dezvoltare și transformare organizațională și Mental Health Support, dedicate managementului companiilor. K.M. Trust Group deține un portofoliu de peste 100 de companii-client, unii dintre cei mai mari contributori în PIB-ul României și angajatori în retail, agribusiness, energie, tehnologie, servicii financiare, farma sau producție industrială.

DESPRE MARCO POLO CEE

A fost fondată în România, ca parte a Marco Polo Performance, de o echipă de manageri ai unor afaceri de top, cu experiență în FMCG, servicii sau educație. Fiecare dintre consultanții Marco Polo CEE are cel puțin 20 de ani de experiență în Roluri Strategice și Executive și au fost implicați direct în transformări de afaceri. Focusul Marco Polo CEE este dezvoltarea afacerilor clienților, dezvoltarea capitalului uman și a comunităților. Prin cele două birouri, din București și Varșovia, lucrează cu peste 80 de clienți Corporate și antreprenori din Europa de Est.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share