Prima școală de afaceri din România, ASEBUSS, demarează un program de mentorat

25 de absolvenți ai programelor EMBA organizate de ASEBUSS vor fi mentori pentru cursanții instituției, din anii I și II, ȋncepând cu seriile din 2020.

ASEBUSS devine prima școală de afaceri din România care pune la dispoziția studenților săi un program de mentorat, la fel cum o fac universități de prestigiu din lume, precum London Business School, INSEAD, Foster Business School sau IESE.

Mentoratul și discuțiile cu alți antreprenori reprezintă principala sursă de învățare la care apelează antreprenorii de startup (41 la sută) din România, se arată ȋntr-un studiu din 2019. Trendul este unul global, având ȋn vedere că mulți dintre cei mai de succes antreprenori din lume, precum Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Oprah Winfrey, Tony Robbins sau Richard Branson, au avut mentori. 

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Programul lansat de ASEBUSS, ȋn parteneriat cu Asociația Alumni Business Club, a fost lansat din dorința școlii de a oferi suport suplimentar studenților ȋn atingerea obiectivelor profesionale și personale. “Având ȋn vedere că anul 2020 este, până acum, unul atipic, din multe puncte de vedere, am căutat să vedem cum ȋi putem ajuta și mai mult pe actualii și viitorii noștri cursanți să facă față provocărilor. Punem mare preț pe ȋnvățarea directă, practică și pe interacțiunea umană. Am ajuns la concluzia că un program de mentorat ar fi benefic pentru ei și i-ar ajuta să-și crească networking-ul, să ȋnvețe din experiența unor manageri și antreprenori de succes cum să-și gestioneze cariera, să descopere noi oportunități de afaceri și să găsească un echilibru ȋntre viața profesională, cea personală și timpul alocat studiului”, spune Ovidiu Dȋmbean-Creta, rectorul ASEBUSS. 

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Studenții ASEBUSS s-au ȋnscris la programul de mentorat, ȋntre 20 și 31 mai, ȋn baza unui formular ȋn care și-au exprimat obiectivele de afaceri. Programul de mentorat se va desfășura pe toata durata cursurilor, când fiecare echipă mentor-mentee va putea să țină legătura constant, să aibă două ȋntâlniri pe lună, fie față ȋn față, online sau telefonic. 

Echipa ASEBUSS a oferit consultanță gratuită managerilor și antreprenorilor afectați de criză

De la startul crizei, ASEBUSS a considerat necesar să se implice ȋn sprijinirea comunității de afaceri, a companiilor și antreprenorilor pentru a le oferi claritate, susținere și propuneri concrete de redresare și reorganizare a activității, ȋntr-o perioadă ȋn care mediul economic a fost și continuă să fie puternic afectat de criza globală.

Ȋntre 1 aprilie și 15 mai, aproape 50 de practicieni din rețeaua ASEBUSS, alumni și profesori cu experiență, au acordat consultanță gratuită pentru manageri si antreprenori aflați ȋn dificultate. Industriile din care au venit cele mai multe solicitări au fost HoReCa, domeniul alimentar, servicii diverse: mobilier la comandă, centre de tratamente și centre medicale, training, cercetare de piață, publicitate.

Experiența proiectului de consultanță va avea continuitate și ȋn programele EMBA care vor lua startul ȋn octombrie. Până pe 1 iulie, cei care vor să se ȋnscrie la programele EMBA ale ASEBUSS au parte de discounturi – 2.000 de euro pentru programul Executive MBA și 1.500 de euro pentru Entrepreneurial MBA. „Urmărim permanent ce se ȋntâmplă ȋn piața de business, ȋn România și ȋn lume, care sunt tendințele ȋn materie de educație de afaceri, ce proiecte inovatoare din afara țării putem aduce și implementa și aici. Este, probabil, unul dintre motivele pentru care am oferit programe valoroase 27 de ani pe piață și am avut succes. Pentru anul școlar 2020-2021, vom veni cu o serie de noutăți, atât ȋn ceea ce privește organizarea cursurilor, cât și ȋn experiența de ȋnvățare, care va integra sesiuni de mentorat și consultanță. Vom diversifica și consolida componenta digitală, astfel ȋncât să putem oferi o abordare multimedia a procesului educațional, adecvată unui mediu aflat ȋn transformare accelerată”, spune Bianca Ioan, director marketing și vânzări ASEBUSS.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share