Publicis Groupe România are un nou Chief Media Officer

Alexandra Dimitriu va coordona activitatea tuturor brandurilor de media din Publicis Groupe România.

Până la această numire, Alexandra Dimitriu a ocupat, din 2012, poziția de Managing Director Starcom România. De-a lungul unei cariere începute acum 15 ani, tot în Starcom, a supervizat, în calitate de account director, activitatea de media a unor clienți de calibru, precum contul P&G, coordonat integral pentru România, dar și pentru alte șapte țări din regiune.

Lider pe piața locală de comunicare, Publicis Groupe România este format din agențiile Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și nou-lansata Spark Foundry. Împreună, agențiile de media din Publicis Groupe România (Zenith, Starcom și Spark Foundry) sunt cel mai mare media buyer de pe piață, cu un portofoliu de peste 100 de clienți. O treime din ei sunt lideri locali de business, în domeniile lor.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Unele dintre cele mai cunoscute produse realizate de agențiile de media din Publicis Groupe Romania sunt infograficele privind consumatorii din România, Consumer Report, AdForecast, studiile dedicate Black Friday și studiile despre influenceri. Recent, printr-un parteneriat exclusiv între echipele Starcom, Zenith și GlobalWebIndex, cel mai mare studiu global privind consumatorii 
digitali conține, în premieră, și date despre consumatorii  din România. 

În noua poziție, Alexandra Dimitriu va colabora îndeaproape cu Loredana Baracu (Zenith) și Valeriu Galani (Spark Foundry) – Brand Leads. Noul Brand Lead al Starcom România va fi anunțat în perioada imediat următoare.

Articolul anterior

Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere angajează peste 230 de oameni, pentru realizarea de lucrări în regie proprie

Articolul următor

Liderul pieței de digital transformation din România se extinde în Iride Business Park

Articole din aceeași categorie
Total
2
Share