PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, l-a numit pe Radu Berevoescu în funcția de General Manager & Senior Commercial Director East Balkans.
Radu Berevoescu preia această funcție de la Adrian Lacătuș și devine al doilea român numit la conducerea business-ului PepsiCo în România. El și-a început cariera în PepsiCo, în 2010, cu un rol local, și a preluat apoi poziții în Greater Balkans și Central Europe Greater Balkans FP&A (Financial planning & analysis). În 2019, a devenit Finance Director East Balkans, a coordonat departamentul financiar și a contribuit la gestionarea companiei în pandemie. În 2021, a preluat rolul de Organized Trade Director, a construit parteneriate strategice și a obținut creșteri ale cotei de piață în toate categoriile.
Numirea lui Radu Berevoescu în această nouă funcție coincide cu promovarea lui Adrian Lăcătuș în poziția de Senior Director Revenue Growth Management, PepsiCo Europe. În noul rol, acesta va fi responsabil pentru proiectarea și implementarea unui nou cadru de termeni comerciali, conceput pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea investițiilor comerciale PepsiCo în Europa.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
În ultimii cinci ani, Adrian Lăcătuș și-a construit o experiență impresionantă în Balcanii de Est. A fost recunoscut pentru conducerea sa axată pe oameni și promovarea talentelor interne, care a adus o creștere accelerată a cifrei de afaceri și o preferință tot mai mare a consumatorilor pentru brandurile PepsiCo.
În mandatul său, compania a trecut prin proiecte de transformare și digitalizare, cu o atenție deosebită pentru zona de sustenabilitate și impact de mediu. Un exemplu în acest sens este lansarea pe scară largă a ambalajelor de tip rPet (ambalaje din plastic 100 la sută reciclat) în portofoliul de băuturi sau susținerea fermierilor locali prin programul de agricultură sustenabilă al PepsiCo.