Retailerul de mobilier Acaju își mărește echipa cu 30 la sută. Vânzarea de mobilier online s-a dublat față de primăvara lui 2019

Acaju, cu sediul în Vaslui și prezent cu magazine fizice, în ultimii 14 ani, în Iași, Vaslui și Neamț, a înregistrat vânzări online în creștere, în primăvara acestui an, față de 2019.

“Estimările noastre de creștere a cifrei de afaceri cu 30 la sută, în 2020, se mențin chiar și în perioada aceasta de criză sanitară și economică. E datoria noastră să găsim soluții pentru ca întreaga echipă Acaju să meargă mai departe. O echipă care simte că îți pasă, dedicată și pregătită, poate susține noul trend de orientare către achiziția online a cumpărătorilor de mobilier. Am observat acest lucru în cei 14 ani de activitate și am făcut eforturi ca prin acaju.ro să suplinim lipsa posibilității cumpărătorilor de a veni într-un showroom fizic pentru alegerea mobilierului. Online-ul este o soluție bună pentru această perioadă”, spune Iulian Acatrinei, director general Acaju.

Printre acțiunile menite să vină în sprijinul cumpărătorilor se numără transportul rapid, în 2-4 zile, oriunde în România, pentru comenzile de mobilier din stoc, returul gratuit în 30 de zile de la recepție, multiple variante de plată și extinderea gamei de produse. Creșterea interesului pentru piese de mobilier de birou s-a tradus într-o ofertă mai variată de produse pe acest segment. Volumul de căutări pentru mobilier de birou a crescut cu până la zece la sută și pentru scaune de birou cu până la 40 la sută.

Mobilierul pentru living și dormitor – cele mai cerute categorii de produse

Gama de produse Acaju.ro s-a diversificat pentru a se adapta noii realități de lucru de acasă, nevoii de mobilier pentru living și dormitor, pentru îmbunătățirea calității vieții acasă. “Și mai important pentru noi a fost să fim buni parteneri și în această perioadă. Lucrăm aproape de furnizorii noștri și îi sprijinim prin comenzi plătite la timp și fără întreruperi, astfel că putem oferi în continuare și clienților mobilier livrat rapid, la calitatea impecabilă pe care o promitem”, adaugă Iulian Acatrinei.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Online-ul oferă retailerilor de mobilier și flexibilitatea necesară pentru a veni cu soluții pentru clienți, adaptate momentului de criză pe care îl traversăm. Timpul petrecut acasă se traduce, în segmentul de vânzări online, într-o creștere a interesului pentru mobilierul de living, paturile cu un nivel ridicat de confort, precum cele Boxspring, dar și mobilierului pentru hol sau bucătărie.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Aceeași flexibilitate și sprijin sunt necesare și în cazul echipelor din spatele business-urilor care activează și în offline. Directorul general Acaju este de părere că protejarea și oferirea unei perspective echipei sunt esențiale pentru depășirea perioadei de criză.

“Ne-am concentrat spre a veni cu produse noi și inspirație pentru amenajări și mobilare pe site-ul nostru, în comunicarea online în general, dar și pe a ne susține echipa. Am redefinit rolurile în organizație, pentru a ne plia cu provocarea aceasta și cu cele care vor mai veni, am făcut training-uri interne, pentru a oferi tuturor posibilitatea să învețe lucruri și din afara expertizei lor de până acum, am deschis poziții noi și am mizat inclusiv pe reconversie profesională la nivel intern. Nu doar că ne vom păstra echipa, dar o vom mări cu 30 la sută, în următoarele trei luni. Lucrul acesta vine la pachet cu plata la timp a contribuțiilor la bugetul statului, lucru de care economia României are nevoie mare în acest moment”, arată Iulian Acatrinei.

În ultimii doi ani, vânzarea de produse Home & Deco online a înregistrat creșteri și a devenit o verticală importantă a eCommerce-ului românesc. Potrivit estimărilor eMAG Marketplace din raportul GPeC E-Commerce România 2019, această nișă este pe locul 1 ca potențial de creștere în 2020.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share