„Waze”-ul farmaciilor, lansat pe piața românească

AMENZI. Sancţiunile scad de la valoarea sumei de pornire de 5.000 lei şi maximum 10.000.

Echipa Doctrina.biz, platforma digitală de marketing dedicată profesioniștilor din sănătate, a dezvoltat o aplicație gratuită prin care oamenii pot afla rapid unde pot găsi cele mai căutate medicamente și produse farma de care au nevoie.

Soluția Pharma Points a fost dezvoltată voluntar pentru a sprijini lupta împotriva răspândirii coronavirusului, prin reducerea expunerii pacienților și personalului din farmacii. Investiția trece de 10.000 de euro. „Suntem direct implicați pe piața farmaceutică și în colaborarea cu farmaciile de peste șase ani. Vedem zilnic oameni care caută anumite produse și sunt nevoiți să meargă de la o farmacie la alta, pentru a le găsi. Ne-am gândit ce putem face noi ca să ajutăm. Am îmbinat cunoștințele despre industria farmaceutică, alături de expertiza în digital marketing, în mod special de messenger marketing, pentru a construi acest sistem”, spune Doru Mircea, fondator Doctrina România.

Obiectiv: un milion de utilizatori și 3.000 de farmacii

Utilizarea Pharma Points este gratuită, atât pentru farmacii, cât și pentru populație. De la finalizarea proiectului, la jumătatea lui aprilie, peste 500 farmacii s-au înscris în aplicație. Publicul poate verifica disponibilitatea celor mai căutate produse (măști de protecție, mănuși, dezinfectanți, dar și medicamente precum paracetamol sau altele, eliberate pe bază de rețetă), în 130 localități din toate județele.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Produsele ale căror disponibilitate poate fi verificată în Pharma Points sunt cele mai căutate de public într-un anumit moment și se pot modifica în funcție de căutările active ale utilizatorilor. Lista inițială de produse a fost stabilită cu ajutorul farmaciștilor cu care echipa Pharma Points s-a consultat. „3.000 de farmacii și un milion de utilizatori pare un obiectiv rezonabil pentru lunile următoare, ținând cont de utilitatea serviciului și de feedback-ul primit până acum”, adaugă Doru Mircea.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Cum funcționează Pharma Points

Aplicația funcționează prin Facebook Messenger. Utilizatorii intră pe pagina de Facebook Pharma Points și apasă Trimite mesaj. Aplicația îl ghidează apoi prin câțiva pași de interogare, prin care utilizatorul menționează localitatea și dacă este în căutarea unei farmacii bine aprovizionate sau a unui produs popular în acel moment. După selectarea produsului, utilizatorilor le sunt indicate farmaciile în care îl pot găsi, iar după câteva ore sunt întrebați, automat, dacă au găsit produsul respectiv în farmacia sugerată.

Pharma Points funcționează în mare măsură ca un „waze” al farmaciilor. „Corectitudinea informațiilor depinde fundamental de calitatea conținutului generat de utilizatorii săi. Dacă ei raportează corect unde au găsit un produs farma popular, cu toții vom avea acces la informația utilă și corectă. Echipa noastră face constant verificări pentru a asigura calitatea informațiilor, însă pe măsură ce volumul datelor crește, ne bazăm pe utilizatori”, spune Doru Mircea.

DESPRE DOCTRINA.BIZ

Este prima platformă de marketing digital dedicată industriei farma și de sănătate. Facilitează interacțiunea directă cu profesioniștii din această industrie, farmaciști, asistenți de farmacie și medici, prin intermediul conținutului video. Este prima soluție de marketing B2B, pentru digitalizarea comunicării în aceasta industrie. Doctrina este prezentă în Slovenia (țara de origine), Croația, România, Polonia, Rusia, Marea Britanie și Turcia. În România, este dezvoltată ca franciză de medicii antreprenori Ioana Mircea și Doru Mircea.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share