“Revoluție” pe piața abonamentelor medicale pentru angajați: doi antreprenori creează o rețea de clinici și cabinete medicale independente

Andrei Vasile și Mihai Vădan, doi antreprenori cu background în fintech, banking, beneficii extra-salariale și management, au creat SanoPass, o companie ce emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați. 

SanoPass este un nou tip de abonament medical, adresat cu precădere IMM-urilor și celor cu profesii liberale. Abonamentele SanoPass oferă acces la servicii medicale de prevenție, precum consultații, investigații și analize medicale. Serviciile pot fi accesate prin aplicația mobilă, într-o rețea de peste 100 de clinici private și cabinete medicale individuale.

Lansat în mai și disponibil deocamdată în București și Târgoviște, abonamentul SanoPass asigură programări pentru consultații sau investigații, indiferent de specialitate, în cel mult 48 de ore, și rezolvă una dintre principalele nemulțumiri ale celor care utilizează în prezent abonamente medicale. 

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Angajații care dețin un abonament SanoPass își pot face programări la orice clinică parteneră și au deplina libertate de a alege în funcție de proximitate sau de preferințele personale. “Peste 1,5 milioane de angajați din România au abonamente medicale în diverse rețele de clinici. Dintre abonați, 65 la sută consideră că este foarte importantă proximitatea clinicilor și ar prefera să aibă acces într-o rețea variată de clinici private”, spun cei doi co-fondatori SanoPass. 

Rețeaua SanoPass include deja peste 100 de parteneri, precum Clinica Sante, Neuroaxis, Hipocrat 2000, Wellborn, Emerald și alte cabinete ale unor medici specialiști de renume. Cei doi antreprenori sunt în discuții avansate și cu alte nume din domeniul medical și estimează că, până la sfârșitul anului, abonații SanoPass vor avea acces în peste 250 de clinici și cabinete partenere.

Soluția SanoPass este 100 la sută digitală și accesibilă prin platforma web sau prin aplicațiile mobile disponibile pe Google Play și App Store. Clinicile utilizează o platformă web ce validează în timp real conținutul și valabilitatea abonamentelor. SanoPass oferă trei pachete principale de servicii, cu prețuri între 13 și 38 de euro lunar, ce conțin servicii de medicină muncii, consultații sau investigații medicale, analize medicale, stomatologie, psihologie și fizioterapie.

Abonamentele medicale sunt unul dintre cele mai utilizate beneficii extra-salariale în România. 80 la sută dintre angajați consideră important să primească abonamente medicale în clinici private. Valoarea abonamentelor medicale este scutită de la plata taxelor și contribuțiilor sociale, și este deductibila de la plata impozitului în cuantum de până la 400 de euro pe an, pentru fiecare angajat. 

Cu o experiență de peste 11 ani în banking și beneficii extra-salariale, Andrei Vasile a ocupat roluri de management în companii ca Edenred, Unicredit sau CitiBank. Mihai Vădan are un background tehnic în inginerie și are șase ani de experiență în antreprenoriat și management în domeniul construcțiilor, cu accent pe design, inginerie și managementul investițiilor.

Articolul anterior

Dedeman, la un pas de preluarea fostei fabrici Letea

Articolul următor

Mihai Toader–Pasti, selectat în programul Consiliului Mondial al Energiei

Articole din aceeași categorie
Total
15
Share