Din luna mai, Roxana Dibă devine noul Managing Director Golin România, una dintre cele mai importante agenții de relații publice de pe piața locală.
Echipa de management este completată de Cristina Butunoi (foto, dreapta), care devine Deputy Managing Director. După zece ani petrecuți în echipa Golin, dintre care ultimii patru în rol de management, Irina Roncea se retrage din agenție. „Drumul meu profesional este sinonim cu Golin, iar acest lucru înseamnă privilegiul de a fi dezvoltat relații de lungă durată cu clienții noștri, dar mai ales ocazia de a învăța și de a construi alături de cei mai buni. La asta se adaugă și mândria de a face parte dintr-o echipă care a setat standarde de performanță și funcționează într-o cultură bazată pe susținere reciprocă și acel having fun@work de invidiat”, spune Roxana Dibă (foto, stânga).
Cristina Butunoi s-a alăturat Golin în martie 2020, ca Head of Corporate. Cu o experiență de 20 de ani în comunicarea corporate și consumer, comunicarea cu autoritățile și sectorul non-profit, are o expertiză ce acoperă domenii precum energie, banking, industrie, retail, real estate, IT, farma și FMCG. „Primul meu an în Golin s-a suprapus cu pandemia, așadar cu mult working remote, ceea ce nu doar că nu a fost un impediment, ci ne-a adus mai aproape decât m-aș fi așteptat. M-am bucurat de la început să găsesc o echipă extraordinară și clienți cu care împărtășim aceleași standarde și principii solide și sunt fericită să scriem povestea Golin împreună”, afirmă Cristina Butunoi.
Golin și-a consolidat poziția de lider în industria locală de comunicare, prin ocuparea primei poziții în Topul Agențiilor de PR din România 2020. A fost singura agenție care a ocupat locul 1 în cinci dintre cele opt ediții ale topului Biz PR Awards și s-a menținut pe primul loc patru ani consecutiv. În 2020, campaniile agenției au primit recunoaștere și la In2Sabre Awards, iar rețeaua Golin a fost numită din nou Global Agency of the Year la PRWeek Global Awards 2020.
Expertiza Golin în social media și influencer marketing a condus la înființarea The Bridge, primul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR de pe piața locală, care a produs campanii premiate în cele mai importante festivaluri de profil, an de an, și a dus agenția pe locul 1 în topul agențiilor cu care bloggerii din România colaborează cel mai bine. Golin este singura agenție locală care a dezvoltat un tool propriu pentru analiza evoluției social media și a trendurilor în digital: raportul anual Digital Recap a ajuns anul acesta la a zecea ediție.