Un lituanian stabilit în Berlin este noul Head of Growth al Revolut pentru Europa Centrală și de Est

Aplicația financiară cu peste 18 milioane de clienți la nivel global l-a numit pe Aleksej Koscejev în rolul de Head of Growth pentru Europa Centrală și de Est (ECE).

Noul manager va fi responsabil de consolidarea brandului Revolut în țările din regiune, unde aplicația are cinci milioane de clienți, dintre care peste 1,7 milioane în România.

Aleksej Koscejev a fost Global Head of TV & offline al Delivery Hero și a coordonat activitățile de promovare în Europa, Orientul Mijlociu și nordul Africii, Asia-Pacific și America de Nord (SUA și Canada). A deținut poziții de senior în echipele de marketing ale Lidl (Lithuania) și Vizeum – Dentsu Aegis Network, unde a lucrat opt ani.

Ca Head of Growth pentru cele zece piețe locale unde activează Revolut, va coordona activitățile de marketing din România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Croația și Bulgaria. Prioritățile sale vor fi consolidarea structurii echipelor locale, activarea de parteneriate cu branduri, agenții de publicitate și de media, derularea de campanii de influencer marketing, planificarea și implementarea campaniilor de marketing, prin utilizarea de canale diverse (marketing digital, managementul comunităților, activități offline de marketing), și derularea primei campanii TV ale brandului.

“Revolut este asociat cu tehnologia de ultimă oră în domeniul financiar. Ne propunem să devenim un brand top-of-mind pentru cei care vor să dețină controlul asupra bugetelor personale și să-și îmbunătățească situația financiară. Prin scalarea conținuturilor de brand și prin campanii de comunicare de marketing inovatoare, ne propunem să creștem notorietatea Revolut și să atragem cât mai mulți clienți din regiune, dincolo de actualul nivel de cinci milioane de utilizatori. Luăm în calcul, printre altele, și canale cu acoperire semnificativă, precum media audiovizuale”, declară Aleksej Koscejev.

Europa Centrală și de Est este una dintre regiunile cu un important potențial de piață pentru Revolut, unde România și Polonia dețin poziții importante, cu peste un milion de clienți. Este și un angajator atractiv pentru talentele din Europa Centrală și de Est, cu efective importante în Cracovia (Polonia) și la sediul central al Revolut Bank din Vilnius (Lituania). La începutul pandemiei, a introdus un sistem de lucru hibrid și a lăsat la latitudinea angajaților să decidă dacă lucrează de acasă, de la birou sau din străinătate (până la două luni pe an). Revolut are disponibile mai multe posturi pentru diverse roluri pentru extinderea echipelor locale în ECE.

Articolul anterior

Agenția de performance marketing Canopy achiziționează o agenție din Londra, condusă de un ex-Googler

Articolul următor

Artiști români pentru artiști ucraineni, în Sufrageria Regală de la MNAR

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share