Xiaoyan Hua-Schwab, noul vicepreședinte de comunicare Dacia & Lada

Din 7 iunie, Xiaoyan Hua-Schwab s-a alăturat unității de afaceri Dacia-Lada, în calitate de vicepreședinte de comunicare.

Xiaoyan Hua-Schwab va face parte din Comitetul de Management al unității de afaceri Dacia-Lada, sub îndrumarea lui Denis Le Vot, CEO al mărcilor Dacia și Lada, și îi va raporta lui Christian Stein, vicepreședinte Brands Communication în Grupul Renault.

Va avea misiunea de a defini și de a organiza strategia globală de comunicare, în conformitate cu planul strategic al mărcii, prezentat în ianuarie. Dacia și Lada urmăresc o creștere ambițioasă, susținută de produse puternice, de pătrunderea pe noi piețe și de un branding mai puternic și mai modern. Xiaoyan Hua-Schwab va fi sprijinită de o nouă echipă de experți în domeniul comerțului și al serviciilor de marketing, în frunte cu Orianne Tamburini, responsabilă cu comunicarea externă și relațiile cu presa pentru Dacia, și Kalina Iordanova, responsabilă cu comunicarea internațională și internă pentru ambele mărci.

Absolventă a Universității Sciences Po, Xiaoyan Hua-Schwab a ocupat mai multe poziții în marketing înainte de a se alătura Grupului PSA, în 2003, unde a preluat funcții în domeniul comunicării internaționale și al marketingului. În 2014, odată cu crearea mărcii DS Automobiles, a devenit vicepreședinte pentru comunicare, evenimente și social media.

Articolul anterior

Americanii de la Kimball Electronics plănuiesc să dubleze capacitatea de producție a fabricii din România, în următorii trei ani

Articolul următor

Continental și Amazon Web Services creează o platformă pentru dezvoltarea de software din industria auto

Articole din aceeași categorie
Total
29
Share