Creative Director la DDB România, Roxana Niță a fost aleasă de The One Club For Creativity și The 3% Movement drept Next Creative Leader pentru Europa.
Singura reprezentantă a Europei de Est care obține această distincție în 2022 apare într-o companie selectă,alături de Daisy Ifama, creative, filmmaker, Londra, Agustina Lavignasse, senior creative copywriter, și Christine Smith, senior art director, VICE, ambele din Copenhaga, Patricia Medeiros, creative director, Ogilvy Madrid, și Sandra Valencia, senior copywriter, München. În total, au fost selectate 25 de persoane de pe toate continentele.
Roxana Niță a absolvit Art Directors Club România. A câștigat competiția locală Cannes Young Lions, în 2012. În 2015, a fost selectată pentru a reprezenta România la programul ADC Europe Creative Express și a absolvit Eurobest Young Digital Academy. A câştigat zeci de premii, precum Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Golden Drum, Effie Europe, One Show, FIBRA și IAB MIXX Awards.
- Plecarea unui angajat “costă” cel puțin 30-50 la sută din salariul său anual brut. La un salariu de 7.500 de lei, o companie pierde cel puțin 27.000 de lei
- Piața muncii, după primul semestru: peste 160.000 de joburi noi și 4,4 milioane de candidaturi, pe eJobs
- Angajații profită de minivacanța dintre 1 și 5 iunie. Cei mai mulți au planuri aproape de casă, dar și la munte sau pe litoral
A fost una dintre cele 15 femei selectate în programul Cannes Lions See It Be It din 2020-2021 și singura reprezentantă din Europa de Est. A fost aleasă dintre peste 800 de candidate și este una dintre cele două participante din UE, selectate pentru programul dezvoltat de Cannes Lions ca parte a inițiativelor sale de combatere a reprezentării inegale dintre femei și bărbați în industria publicității.