De luna aceasta, Ruxandra Papuc, creativă de renume internațional și multi-premiată la cele mai importante festivaluri din lume, fost director executiv de creație McCann WorldGroup România, se alătură oficial agenției independente AIN’T.
În noul ei rol de Global Executive Creative Director & Partner, va face echipă cu CCO-ul Jorg Riommi la conducerea departamentului de creație, pentru atingerea obiectivelor stabilite și punerea AIN’T pe piața agențiilor internaționale de succes.
Cu sediul central în Milano, AIN’T lucrează la nivel global și oferă servicii de strategie creativă, idei creative care pot fi implementate pe toate media (de la video la digital, de la activări și experiențial, la campanii 360 integrate, etc).
- Angajatorii din străinătate au început recrutările pentru sezonul de vară: +1.800 joburi disponibile pe eJobs pentru românii care vor să lucreze în afara țării
- Piața muncii în România, în 2025: criza de personal, principala bătaie de cap pentru recrutori
- Tchibo Brands România își mută birourile în Business Garden Bucharest
Cu sute de campanii de succes la nivel internațional, pentru unele dintre cele mai mari branduri internaționale, precum Coca-Cola, Mastercard sau Vodafone, Ruxandra Papuc a cucerit zeci de premii extrem de importante la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, One Show, Andy, Golden Drum și Effie Europe.
Lucrările ei au apărut în colecții ale Museum of Modern Art din New York și se poate mândri ca fiind parte din jurii de publicitate și film prestigioase, inclusiv Cannes Lions. Din poziția de speaker, a susținut mai multe masterclass-uri și seminarii despre procesele creative și este o prietenă a școlilor de publicitate și ale evenimentelor din toată lumea.
„AIN’T sfidează vechile modalități de lucru ale agențiilor de publicitate, cu unicul scop de a cultiva cea mai bună creativitate și cele mai bune rezultate. Colaborăm cu un mare grup de talente de pe tot globul, ca să le oferim partenerilor noștri idei trăsnet. Nu suntem o agenție, suntem talent, pasiune și cunoștințe care se unesc pentru o muncă despre care credem că veți citi în multe articole cât de curând”, spune Ruxandra Papuc.
Business-ul AIN’T are la bază strategia creativă, ideea creativă pe toate media (de la video la digital, de la activări la experiențial și la campanii integrate 360 de grade și tot ce se află între ele), cu producție de talie mondială, tradițională, dar și pentru și prin AI.