Qualitance își extinde echipa de management odată cu numirea lui Ovidiu Slăvoiu, ex-Head of Marketing & Customer Experience al diviziei Mid-Corporate Banking a ING România, pe poziția de Account Director.
Rolul lui Ovidiu Slăvoiu este de partener strategic pentru clienții din segmentul financiar, cărora le oferă consultanță și le facilitează accesul la inovație, design thinking, rapid prototyping și tehnologii emergente. După 20 de ani petrecuți în domeniul financiar-bancar, în funcții care au vizat elaborarea de strategii, cercetare, dezvoltare de produse, marketing, remodelări instituționale, transformare digitală pentru mai multe organizații, Ovidiu Slăvoiu acceptă provocarea expunerii într-un mediu extrem de dinamic, dominat de inovație și tehnologie.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Experiența sa în domeniul financiar acoperă zonele de tehnologie, business și inovație. A coordonat implementarea sistemului electronic de plăți în timp real în România, a contribuit la dezvoltarea soluției de facturare electronică în cadrul Transfond și a promovat primul mandat electronic de direct debit la ING. Tot la ING, a elaborat o nouă abordare pentru activitatea de private banking, a dezvoltat planul de afaceri pentru lansarea ofertei bancare pentru IMM-uri și a pus bazele unui program de customer experience pentru persoanele juridice. În paralel, a derulat mai multe proiecte de transformare organizațională, inclusiv digitală.
„Am căutat permanent să mă implic în diverse forme de pionierat și în echipe care construiesc proiecte cu impact și valoare, iar momentul acesta, în care am decis să mă expun unui mediu cu o dinamică ridicată, cu acces la cele mai noi tehnologii, este un pas firesc în cariera mea. Îmi doresc să fiu parte din schimbările care se întâmplă în societatea noastră, cred că România are nevoie de un spirit antreprenorial autentic, îndreptat spre inovație. Este momentul să descopăr, pe viu, cum funcționează o companie next-generation și să construiesc, profesional, o punte între o astfel de organizație, <născută> cu ADN digital, și companiile mari, care caută acelaşi tip de agilitate și transformare digitală”, declară Ovidiu Slăvoiu.