Sezonul de recrutare de toamnă bate la ușă: peste 70 de companii propun mii de joburi la Târgul de Cariere

Candidații din șase dintre cele mai importante orașe ale țării și capitala Republicii Moldova, Chișinău, vor fi față în față cu un posibil nou loc de muncă, toamna aceasta, la Târgul de Cariere.

Evenimentele de recrutare vor aduce mai aproape de public companii din domenii de activitate variate, care oferă oportunități de carieră celor aflați în căutarea unui job.

Peste 70 de companii locale și internaționale au confirmat înscrierea oficială în „sezonul” de recrutare de toamnă. Reprezentanții lor vor aștepta, pe 5-6 octombrie, la Cluj-Napoca, 14-15 octombrie, la Iași, 21-22 octombrie, la Sibiu, 27 octombrie, la Târgu Mureș, 5 noiembrie, la Oradea, 11-12 noiembrie, la Chișinău, și 25-26 noiembrie, la Brașov, candidații interesați de o schimbare la nivel profesional sau care, pur și simplu, doresc să ia pulsul pieței muncii.

Publicul va putea interacționa față în față cu posibilii noi angajatori și va putea consulta oferta de pe piața muncii de la nivel local, din inginerie și IT, producție și tehnică, auto și automotive, HoReCa, logistică și transport, telecomunicații, comerț marketing și comunicare, servicii și BPO, resurse umane, financiar, bancar, farma, medical și nu numai.

“Toamna aceasta, Căutăm oameni care caută oportunități de carieră, răspunsuri, un nou job, un nou început, vise împlinite sau poate chiar un job mai potrivit profilului lor. Pentru aceasta, la Târgul de Cariere aducem candidații față în față cu oportunitățile ce contează”, declară Maria Petruța, PR Manager la Târgul de Cariere.

Candidații vor discuta direct cu angajatorii, vor avea posibilitatea să pună întrebări și vor primi răspunsuri utile despre ofertele de muncă, vor afla mai multe despre cultura organizațională și valorile companiilor, vor descoperi cum se derulează procesul de recrutare în fiecare organizație și vor putea candida la fața locului pentru pozițiile de interes. Pentru cei care nu pot fi prezenți fizic, Târgul de Cariere pregătește și transmisiuni live din studioul mobil aflat la fața locului, care vor prezenta publicului noutațile de pe piața muncii.

“Participarea la evenimentele Târgul de Cariere constituie o bună oportunitate pentru companii să-și crească vizibilitatea, să câștige notorietate pe piața muncii și să-și poziționeze brandul de angajator în top, ca să atragă talentele care rezonează cu valorile companiei. Reprezentanții companiilor pot promova beneficiile pe care le oferă angajaților, pot primi feedback direct de la candidați și pot afla care sunt așteptările acestora, fapt ce-i va ajuta să determine aspectele ce necesită schimbări sau îmbunătățiri”, spune Maria Petruța.

Ediția de primăvară a reunit 200 de companii și peste 20.000 de candidați, care au avut posibilitatea să aleagă din circa 4.000 de oportunități de carieră, iar organizatorii se așteaptă ca și în toamna aceasta interesul pentru piața muncii să se mențină la cote înalte.

Mai multe informații despre calendarul și programul evenimentelor din această toamnă pot fi găsite pe targuldecariere.ro și pe paginile de social media ale evenimentului – Facebook, LinkedIn, Instagram și Youtube.

DESPRE TÂRGUL DE CARIERE

A fost înființat în 2006, la Cluj-Napoca, și a trecut de 150 de ediții. Anul acesta, a împlinit 16 ani de activitate și este cea mai mare rețea de evenimente de recrutare și employer branding din România și Republica Moldova. Reunește sute de angajatori și mii de candidați de două ori pe an, în sezonul de primăvară și cel de toamnă.

Articolul anterior

Marea Britanie: Salariile, la cel mai semnificativ declin din ultimii 20 de ani, din cauza inflației-record

Articolul următor

Bianca Ghelber aduce prima medalie de aur pentru România la Europenele de atletism, după 20 de ani

Articole din aceeași categorie
Total
7
Share