Sibiu: Târgul de Cariere aduce 2.000 de joburi, în 40 de companii

Cea mai mare rețea de evenimente de carieră din România și Republica Moldova ajunge miercuri și joi, 29-30 martie, la Hotel Ramada Sibiu, și aduce o ofertă variată de joburi, internship-uri și stagii pentru cei care vor să crească din punct de vedere profesional și să facă următorul pas în carieră.

Pe lângă oportunitățile de carieră, organizatorii au pregătit și competiții contracronometru de traducere în engleză și germană, iar persoanele interesate de marketing online pot urma gratuit Atelierul Digital Google. „Companiile sunt pregătite să-i cunoască pe candidați, angajatorii pregătesc mini-interviuri pentru ei, Google vine cu Atelierul Digital Google și vor avea loc concursuri. Pentru prima dată aducem la Sibiu Standul de Demisii, locul unde participanții decid dacă locul de muncă actual este cel potrivit pentru ei și unde primesc consiliere profesională”, spune Corina Brândușan, PR Managerul Târgului de Cariere (TdC).

Angajatorii care vin la Târgul de Cariere caută noi colegi, în domenii precum IT, auto & automotive, inginerie, producție, limbi străine, servicii financiare, servicii clienți, management, contabilitate, transporturi, logistică, vânzări, achiziții. În plus, sunt căutați vorbitori de engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, daneză, portugheză și bulgară.

Compania Genpact are disponibile în acest moment peste 100 de poziții, Faurecia recrutează specialiști logistică, supervizori producție, specialiști resurse umane, ingineri și specialiști în domeniul economic, în timp ce Lidl caută manageri de proiect, șefi de vânzări și de raion, specialiști transporturi și consultanți. Bosch Rexroth vrea să cunoască la Târgul de Cariere ingineri cu diferite specializări: mecanică, electromecanică, electrică, electronică, automatizări, dar și studenți, iar Hornbach îi așteaptă la târg atât pe cei care au experiență, cât și pe cei care acum pornesc în drumul spre clădirea carierei lor.

La Sibiu recrutează și companii precum Accenture, Porsche Engineering, Azets, Stefanini, BearingPoint, Bertrandt, Conectys, Fujikura, Hornbach, Star Transmission & Star Assembly, Thyssenkrupp Bilstein, Arvato Bertelsmann, Auchan, Ceprocs, DesleeClama, JYSK, KeepCalling, KFC, Kromberg & Schubert, Kuka Systems, Lugera, Marquardt, McDonald’s, MeinJob, MHP – a Porsche Company, MicroFuzzy, Penny Market, PPRO, Profi, Sefar, Sykes, Visma. La TdC participă și AIESEC, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sibiu și Universitatea Lucian Blaga din Sibiu.

Atelierul Digital Google

Google România și Fundația LEADERS aduc la TdC Atelierul Digital. Participanții vor învăța noțiuni ce țin de cele mai populare trenduri online, oportunitățile din mediul digital și strategiile de marketing digital aplicate de companii, dar și noțiuni aprofundate despre prezența online, SEO & SEM, social media și email marketing. Atelierul Digital Google va avea loc în 29 martie, de la ora 10, la Hotel Ramada, și va fi bazat pe un studiu de caz real. Participarea este gratuită, însă locurile sunt limitate. Înscrierile sunt așteptate aici. Participanții la Târgul de Cariere Sibiu își pot testa și nivelul de limbă engleză și germană în cadrul competițiilor contracronometru Speed Challenge, care au loc pe tot parcursul târgului. În cadrul TdC va fi amplasat și Standul de Demisii, locul unde candidații vor putea discuta cu recrutori și psihologi despre viața lor profesională și vor putea decide dacă jobul lor actual este cel potrivit pentru ei.

Premii pentru candidații și companiile care susțin cercetarea

Târgul de Cariere se implică anul acesta în susținerea cercetării. Candidații și companiile pot dona pentru a susține acest domeniu. Campania Cutting-Edge Research (CER) își propune să susțină cercetarea în România și să le arate tinerilor că și în țară își pot construi o carieră de succes. Campania are ca scop strângerea de fonduri pentru organizarea unei școli de vară, la care vor participa olimpici la fizică. Organizatorii TdC pregătesc premii și surprize pentru participanți. Cei care vor dona în cadrul târgului, pentru susținerea cercetării, pot câștiga un weekend la Poiana Brașov, abonamente la UNTOLD festival și vouchere la Street Food Festival.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share