Senior Copywriter-ul agenției MullenLowe este singurul creativ din România selectat să participe la cea de-a cincea ediție See It Be It, programul Cannes Lions de dezvoltare și accelerare a carierei, adresat femeilor din industria de comunicare.
Programul a fost introdus de prestigiosul Cannes Lions pentru a identifica și susține talentele feminine din întreaga lume, pentru a le oferi acces la conținut relevant și la experți renumiți și pentru a le ajuta să devină viitorii lideri creativi și să aducă schimbarea în această industrie. În 2018 au fost selectate 20 de femei promițătoare din întreaga lume, pentru a participa la acest program intensiv.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Simina are o experiență de șase ani în industria de comunicare creativă, a semnat unele dintre cele mai apreciate campanii din România și a câștigat peste 30 de premii (Golden Hammer, SABRE, Internetics, FIBRA Awards, Romanian PR Award, ADC*RO și multe altele). A fost, trei ani, Creative Associate la agenția de PR Golin, înainte să devină Copywriter și apoi Senior Copywriter la MullenLowe. În această perioadă, a lucrat pentru branduri ale unor companii precum Unilever (Cif, OMO), PepsiCo (Pepsi, Lipton), Mercedes-Benz, Lidl, Farmec (Gerovital) și History Channel.
Simina Zidaru se numără printre cele 20 de candidate selectate să călătorească la Cannes, unde vor participa la o serie de seminarii, sesiuni de mentorship și întâlniri cu unii dintre cei mai importanți lideri din industria de comunicare creativă globală. Ele vor fi invitate speciale ale Festivalului Cannes Lions, între 18 și 25 iunie, și vor avea acces la evenimentele din cadrul festivalului, dar și în culisele sălii de jurizare, pentru a afla mai multe despre campaniile care se remarcă anul acesta.