Din 1 octombrie, Simona Fîrtat a revenit în România și a preluat funcția de Corporate Affairs and Engagement Director la L’Oréal România.
Simona Fîrtat se întoarce acasă după doi ani și jumătate la sediul central L’Oréal în Franța, unde a fost Communications & Engagement Senior Manager Zona Europa.
În timpul petrecut în echipa CA&E Europe Zone, a contribuit la construirea strategiei de comunicare a grupului în Europa și și-a asumat întreaga responsabilitate pe zona de Employee Engagement.
- Împotriva curentului: germanii de la Schieffer investesc într-o fabrică de componente auto în România
- Genesis Property are un nou Chief Operating Officer
- Cristina Lovin și Simona Stancu, primul cuplu feminin de arbitri care reprezintă România la un campionat mondial masculin de handbal
Cu 87.400 de angajați, L’Oréal are o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass-market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă). Deține 20 de centre de cercetare și inovare, în care lucrează peste 4.000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală. Portofoliul său include 36 de mărci internaționale.