Ștefania Bercu, noul Head of Digital Strategy & Engagement al agenției de comunicare WOPA

De luna aceasta, WOPA, una dintre cele mai mari agenții independente de comunicare integrată, își consolidează divizia de comunicare digitală și o recrutează pe Ștefania Bercu la conducerea diviziei de Digital Strategy & Engagement.

Cu o experiență de peste opt ani în publicitate și digital, în România și Olanda, Ștefania Bercu a gestionat clienți locali și regionali din industrii-cheie – FMCG, Banking și Tech – și proiecte B2B. Va conduce o echipă de șase persoane, aflată în plin proces de dezvoltare.

„2020 ne-a arătat două lucruri despre comunicare: că avem nevoie cu toții (și marketerii, dar mai ales consumatorii) de mai puțin bullshit, de autenticitate, și că digitalul este un tool obligatoriu în strategia de comunicare. Am acceptat cu entuziasm provocarea WOPA, pentru că strategia agenției este tocmai #NoBullshit și exact această viziune ne-a unit. Am găsit o echipă matură, care abordează conturile strategic și pune preț pe performanță, alături de care mă bucur să construiesc acest nou capitol profesional”, spune Ștefania Bercu.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

WOPA își continuă direcția de poziționare ca agenție cu expertiză integrată, care dezvoltă campanii și proiecte 360° și capitalizează pe o experiență de zece ani în comunicare și advertising. Serviciile de comunicare integrată din zona digitală includ research, analize de date și strategie cross channel, creație adaptată pentru mediul digital, dezvoltare de platforme bazate pe AI, servicii A/V – producție de conținut video (inclusiv serii de video content), servicii de dezvoltare pentru mobil (aplicații, conținut, activări speciale) și activări digitale in-store.

În 2020, aproape jumătate dintre proiectele WOPA au fost pe campanii integrate de digital, aproape dublu față de 2019, iar pentru clienții existenți ai agenției, segmentul de digital a susținut peste 60 la sută din eforturile de comunicare. Soluțiile de comunicare digitală integrată reprezintă o prioritate pentru 2021.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share