Miruna Smeureanu, Marketing Director la Coca-Cola România, trece la următorul nivel: va coordona activitățile de marketing ale companiei în 9 țări

Ca urmare a procesului de transformare strategică lansat recent, Coca-Cola își reorganizează activitatea în jurul unităților operaționale.

Noua unitate operațională Europa, care reunește fostele organizații din Europa de Vest și Europa Centrală și de Est, include peste 40 de țări, de la Marea Britanie până la Rusia, și se va afla sub coordonarea directă a lui Nikos Koumettis, președintele The Coca-Cola Company pentru Europa. Procesul de transformare organizațională a adus o serie de schimbări inclusiv în organizația din România.

În departamentul de marketing, Miruna Smeureanu (foto) este noul Marketing Area Director East al companiei pentru Europa, după un mandat de patru ani ca Marketing Director al Coca-Cola România. Ea se alătură echipei centrale de marketing din noua unitate operațională și îi va raporta direct lui Walter Susini, vicepreședinte Marketing în Europa. Va coordona activitățile departamentului pe zona de est și va lucra cu echipele locale de marketing din cele peste nouă țări aflate în regiune.

Iuliana Nedelcu preia mandatul de Marketing Director Coca-Cola România, după peste 12 ani petrecuți în companie. În acest rol, va continua planurile pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliul local, într-o colaborare strânsă cu partenerii din Sistemul Coca-Cola și echipa centrală de marketing a noii unități operaționale Europa. Înainte de acest mandat, Iuliana Nedelcu a lucrat ca Marketing Manager pentru divizia de Sparkling Soft Drinks a Coca-Cola România.

În departamentul de Public Affairs, Communications & Sustainability, Mihaela Niță va prelua rolul de Public Affairs Manager România, după o experiență de peste opt ani în companie. Se va ocupa de gestionarea activităților de advocacy și adaptarea strategiei europene de politici publice ale companiei la nivel local, ca și de coordonarea agendei de sustenabilitate și a proiectelor de implicare în comunitate ale companiei în România. Înainte de această numire, a fost Corporate & Government Affairs Manager la Coca-Cola România.

În departamentul Commercial, Bosko Popeskov va prelua poziția de Business Operations Manager România și va lucra cu partenerii îmbuteliatori pentru a identifica noi oportunități în materie de portofoliu, canale și clienți, și pentru a le valorifica prin planuri și acțiuni concrete, pentru o dezvoltare constantă a business-ului. Bosko Popeskov a fost Commercial Strategy Manager la Coca-Cola România, după ce s-a alăturat echipei Coca-Cola în 2019.

Paris Nikolopoulos rămâne la conducerea operațiunilor locale din funcția de Country Manager România și va continua să susțină viziunea globală “O companie pentru toți”, cu focus pe identificarea de noi oportunități de diversificare a portofoliului de produse și pe dezvoltarea profesională a echipei.

Pentru a crea o structură organizațională mai puternică, Coca-Cola construiește o organizație de tip “network”, bazată pe puterea de interconectare a echipelor, care combină scalarea la nivel global cu excelența în execuție de pe fiecare piață.

Articolul anterior

TE Connectivity, un lider mondial în tehnologie, semnează Carta Diversității din România

Articolul următor

Maastricht School of Management România devine Bucharest International School of Management și lansează trei programe de licență cu diplomă britanică

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share