În calitate de Partener Global FIELD, Dedeman a găzduit șase studenți ai Harvard Business School, în cadrul cursului FIELD Global Immersion, ce are ca scop dezvoltarea abilităților manageriale în diferite culturi și contexte de business.
Între 1 și 8 mai, studenții sosiți din SUA au urmărit procesele de lucru și de interacțiune cu clienții din magazinul Dedeman din București, Șoseaua Colentina, iar la final au oferit și o serie de recomandări pentru eficientizarea acestora. “A fost o experiență inedită pentru noi să participăm în acest proiect. Ne bucurăm că informațiile pe care studenții le-au cules, în contextul activității zilnice dintr-un magazin Dedeman, i-au ajutat să ajungă la concluzii la care nu ar fi ajuns doar din discuțiile de la cursuri. Și propunerile pe care le-am primit de la ei au fost interesante. Sunt lucruri văzute dintr-o perspectivă nouă”, declară Dragoș Pavăl (foto), președintele Dedeman.
Studenții au analizat structura organizațională și designul magazinului, precum și procedurile interne, și au dezvoltat chestionare pe baza cărora au realizat interviuri cu angajați și clienți. Rezultatele lor și propunerile au fost prezentate conducerii companiei, care va analiza oportunitatea implementării acestora. “Suntem recunoscători companiei Dedeman și tuturor angajaților implicați pentru felul în care au colaborat cu noi, dincolo de responsabilitățile lor normale de muncă. Studenții beneficiază incomensurabil de această experiență și avem încredere că la fel se întâmplă și cu partenerii noștri”, spune profesorul Juan Alcacer, coordonator FIELD.
Este primul an în care studenții care urmează cursul FIELD Global Immersion de la Harvard Business School vin în România. Dedeman este una dintre cele nouă companii din țară, selectate ca parteneri.
Dedeman în cifre
- 45 magazine, două centre logistice, parc auto propriu;
- peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii;
- peste 9.400 de angajați;
- între 7.500-18.000 mp suprafața unui magazin.