Peste 700 de angajați ai Groupe Renault România, din Mioveni și Bucureşti, alături de familii, au purtat roz, culoarea simbol în lupta împotriva cancerului la sân, și au luat startul la cros sau la marșul familiei, în Parcul Tineretului din București, în 27 septembrie, la Cursa Roz, organizată de Asociația Casiopeea.
Fundația Groupe Renault România, în parteneriat cu Automobile Dacia, este solidară apelului anual dat de Asociație prin acțiunile care promovează sportul și sănătatea. Ediția de anul acesta s-a bucurat de susținerea fostei jucătoare de handbal, Steluța Luca, vicepreședinte al Federației Române de Handbal, și a Mădălinei Ion, handbalistă la CSM București.
Cu cei mai tineri participanți înscriși în competiție (trei ani) și sute de părinți pasionați nu doar de industria auto, ci și de sport, premiul Corporate Challenge a fost adjudecat de echipele Groupe Renault România.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
„La fiecare trei minute, undeva, în lume, o femeie este diagnosticată cu cancer la sân. Este o boală cu consecințe dramatice, însă depistată la timp, există șanse mari de vindecare și refacere. Am lansat o invitație către colegii noștri, să fie solidari cu cauza și să se alăture acestei inițiative sportive. Mesajul pe care vrem să îl subliniem este acela de prevenție. Prin conferințele pe care le vom organiza la sediile noastre, colegii vor afla de la specialiști în domeniu cum putem preveni această boală, care sunt primele semne la care să fim atenți și ce putem face ca să creștem șansele de supraviețuire”, declară Dana Oprișan, director Resurse Umane și președinte al Fundației Groupe Renault România.
„Dincolo de spriinul oferit asociației noastre, care se traduce implicit în ajutor pentru beneficiarele Casiopeea, un astfel de parteneriat de durată ne demonstrează voința unei companii mari, cu mii de angajați, de a-și sensibiliza echipele în ceea ce privește un stil de viață sănătos și principiile de prevenție în cazul unei boli care face tot mai multe victime în România”, spune Eliza Rogalski, președinte Asociația Casiopeea.
Potrivit regulamentului competițiilor, companiile partenere plătesc taxele de înscriere pentru toţi participanții, iar din fondurile strânse, organizatorii achiziţionează proteze mamare. La fiecare ediţie la care a participat, Groupe Renault România a obţinut premiul I la Cursa roz Casiopeea, secţiunea Corporate Challenge. Trofeul este acordat de organizatori companiei cu cel mai mare număr de înscrişi la cros. De la prima ediție, peste 4.000 de persoane, angajaţi şi familiile lor, au promovat activitatea sportivă şi beneficiile acesteia pentru o viaţă de calitate.