Compania de tehnologie prezentă în peste 30 de ţări şi cunoscută pentru platforma sa de comerţ local va deschide un hub de tehnologie la Timișoara, al treilea la nivel global.
Anunțul a fost făcut de Alin Șerban, General Manager Wolt România. „Sunt două hub-uri tech Wolt în lume – la Berlin și Helsinki -, ceea ce înseamnă că, din nou, IT-ul românesc își arată valoarea. Așa cum arată lucrurile acum, într-un timp relativ scurt vom putea să creștem echipa existentă și să angajăm oameni noi, care să lucreze la proiectele Wolt”, a declarat Alin Șerban, citat de G4Food.ro.
În acest moment, echipa tehnică locală numără 70 de dezvoltatori. Potrivit lui Alin Șerban, filosofia companiei se bazează pe inovare internă, nu pe compararea cu concurența. „Pe partea de food delivery, diferența o face modul în care dispecerizezi comenzile, cât de bun este softul tău. Tehnologia contează, dar fără echipă nu funcționează. Hiperlocalizarea este esențială – ce funcționează în București nu-i valabil automat în Tel Aviv sau Berlin„.
- Influencerii JYSK: Marius, Alexandra și Tomas, „vocile” colegilor care dau viață poveștii JYSK
- Cererea pentru locuri de muncă expuse AI este în creștere. Angajații cu competențe în AI sunt cu până la 56% mai bine plătiți
- Bosch a investit 50 de milioane de euro în activitățile din România, în 2024. Compania a încheiat anul trecut cu 10.320 de angajați
Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki. Compania conectează persoanele care doresc să comande mâncare, alimente și alte bunuri cu persoane interesate să le vândă și să le livreze. Wolt dezvoltă în permanență o gamă largă de tehnologii, de la soluții de logistică la software de retail și soluții financiare, și gestionează propriile magazine alimentare sub brandul Wolt Market.
Aplicația Wolt este activă în 34 de orașe din România. Compania a intrat pe piața locală prin achiziția Tazz.