Cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 26,2 milioane de euro, în creștere cu cinci la sută față de anul precedent.
Anul trecut, Rottaprint a derulat investiții de circa 1,5 milioane de euro, care au vizat dezvoltarea infrastructurii logistice prin achiziția și reînnoirea de utilaje tehnologice de ultimă generație, optimizarea produselor, dar și realizarea producției într-un mod sustenabil, cu un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător.
În 2022, compania are în plan să continue investițiile și va aloca circa un milion de euro pentru creșterea calității produselor, îmbunătățirea condițiilor de muncă pentru echipa Rottaprint și în procesul de digitalizare a operațiunilor.
“Ne dorim în continuare să fim aproape de partenerii noștri și să le oferim susținerea noastră în identificarea celor mai potrivite soluții sustenabile pentru produsele lor. De altfel, printre direcțiile strategice de business pe care ni le propunem în 2022 se află reducerea impactului producției asupra mediului înconjurător, dar și creșterea procentului de digitalizare în companie”, declară Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
În 2021, volumul total al producției Rottaprint a ajuns la 126 milioane de metri liniari tipăriți. În topul industriilor care au solicitat cel mai des serviciile companiei s-au aflat industria alimentară, în principal producția de carne, de lapte și înghețată, urmată de industria chimică și de cea farmaceutică. Produsele cele mai solicitate au fost etichetele autoadezive, capacele de aluminiu, etichetele shrink sleeve, manșoanele de înghețată, dar și ambalajele flexibile, inclusiv folii de alimente ce necesită ambalare în atmosferă modificată sau vid.
Anul trecut, Rottaprint a aniversat trei decenii de la înființare. În această perioadă, a produs peste 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile. În cei 30 de ani de activitate continuă, tipografia Rottaprint a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 22 la sută.
De la înființarea companiei, în 1991, echipa de specialiști Rottaprint a dezvoltat circa 15 produse principale și nenumărate soluții inovatoare pentru diferite domenii, precum alimente și băuturi răcoritoare, vinuri și băuturi alcoolice, automotive, cosmetice și îngrijire personală, detergenți și îngrijirea casei, logistică, sănătate și suplimente alimentare. Rottaprint este prima companie din România care a produs capace de aluminiu, etichete shrink sleeve, manșoane de înghețată, și a inserat automat etichete antifurt EAS sub etichetele autoadezive.
DESPRE ROTTAPRINT
Este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de 30 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține două centre logistice în România, în Brașov și Ilfov, și două în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2021, a livrat produse în zece țări din Europa și Asia.