Trenduri JYSK pentru amenajarea biroului de acasă. Trei idei pentru un birou “hygge”: Balance, Grounded și Utopia

La începutul unui nou an în care mulți dintre noi continuă să lucreze de acasă, JYSK prezintă cele trei trenduri de design interior pentru anul 2022.

Trendurile au fost concepute pentru a întruni așteptările clienților cu privire la noile culori, forme și materiale ale produselor și pot fi adaptate la orice încăpere din casă, inclusiv pentru biroul de acasă.

Fie că acesta reprezintă o cameră separată de restul casei, un colț de sufragerie sau un spațiu mic de pe balconul închis, îți poți împrospăta biroul și poți să-l faci mai primitor, astfel încât să lucrezi într-o atmosferă mai plăcută și, de ce nu, care să te ajute să fii mai productiv.

Pentru sezonul de primăvară și cel de vară, Departamentul Range & Design al JYSK a pregătit trei trenduri care se completează unul pe celălalt și propune, în același timp, produse decorative variate, pe care le poți adăuga mobilierului tău de birou, pentru a crea o atmosferă mai relaxată.

“Atunci când lucrăm cu trendurile pentru sortimentul JYSK, vrem ca acestea să poată fi folosite și singular, dar și împreună. Clientului trebuie să îi fie ușor să combine articolele din diverse categorii de produse, pentru a-și putea stabili singur propriul stil al locuinței, atât în interior, cât și în exterior”, spune Rikke Blæsild, Range and Design Manager la JYSK.

Pe scurt, trendul BALANCE este definit de minimalismul caracteristic design-ului scandinav. UTOPIA este trendul care explorează noi zone ale designului interior, iar GROUNDED inspiră o atmosferă de calm, precum hygge-ul specific danez.

BALANCE

În timpul pandemiei, consumatorii au căutat noi modalități de a reveni la o viață mai simplă. Ni s-a reamintit importanța de a ne întoarce la noțiunile fundamentale care sunt importante în viață. Acest lucru reprezintă esența trendului BALANCE.

În această perioadă, sunt căutate produsele atractive și funcționale, care au o durată mare de viață și care pot, în timp, să fie folosite în noi feluri, amplasate în unghiuri sau pe suprafețe diferite.

Posibilitățile de amenajare sunt nelimitate, datorită culorilor de bază care sunt condimentate din loc în loc cu elemente atractive. Inspirația pentru acest trend vine din peisajul plajelor scandinave, în care dunele de nisip luminate natural apar în tonuri plăcute.

UTOPIA

Într-o lume modernă, avem nevoie de soluții noi, precum suprafețe sau design-uri noi. Trendul UTOPIA reprezintă un spațiu creativ, într-un mod jucăuș.

Înconjurați de nesiguranță, căutăm un loc în care să ne retragem, o zonă perfectă unde ne putem odihni, putem respira ușurați și putem ști că nimic rău nu se întâmplă.

Gama de culori are o puternică inspirație scandinavă. Roșul transmite optimism, iar pastelurile fine combinate cu kaki și albastru deschis te duc cu gândul la nopțile de vară din Țările Nordice.

GROUNDED

În perioadele în care imprevizibilitatea este mare, ne ajută să găsim starea de calm, iar trendul GROUNDED a fost conceput pentru acest lucru. Oamenii găsesc timp și spațiu pentru a reflecta.

Trendul ne arată că putem găsi confort într-un spațiu familiar, chiar dacă acest lucru înseamnă să descoperim lucuri noi într-un loc care ne este deja cunoscut.

Compoziția culorilor atrage privirea și trezește curiozitatea. Tonurile sunt inspirate din natură – culoarea piersicii, a vinetelor sau smochinelor, precum și din câmpurile de flori naturale, care nu au fost atinse de mâna omului.

DESPRE JYSK

Este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Primul magazin a fost deschis în Danemarca, în 1979. În prezent, JYSK desfășoară operațiuni în 50 de țări, are peste 26.500 de angajați și peste 3.000 de magazine. Compania este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,4 miliarde euro. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea unui magazin la Oradea. Rețeaua numără acum 112 magazine în România.

Articole din aceeași categorie
Total
7
Share