“Transferuri” de marcă în echipa Cargus: Oana Mandicescu, ex-DHL, este noul Chief Sales Officer, iar Zoe Dobre, ex-City Grill, devine Chief People and Culture Officer

Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, își consolidează echipa prin recrutarea unor profesioniști-cheie, care vor contribui la dezvoltarea afacerii pe piața locală și pe cea internațională.

Din ianuarie, Oana Mandicescu este noul Chief Sales Officer al Cargus. Din acest rol, coordonează activitățile de sales ale diviziilor  Major Accounts, Field Sales și Internațional, cu obiectivul de a crește profitabilitatea business-ului Cargus. Are o vastă experiență și expertiză în industria de curierat, dezvoltată în diferite roluri și domenii de activitate. Înainte de a se alătura echipei Cargus, a lucrat, timp de 25 de ani, în DHL Express România, unde a ocupat funcții de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel național și regional. Cunoștințele și dedicarea ei au contribuit la creșterea constantă a veniturilor și a cotei de piață.

Tot din ianuarie, Zoe Dobre s-a alăturat echipei Cargus, în funcția de Chief People and Culture Officer (CPCO). Zoe Dobre este un profesionist creativ și orientat spre rezultate, cu o experiență de 18 ani în HR. A lucrat pentru companii importante, precum Coca-Cola HBC România, Vodafone, Molson Coors și City Grill Group, pe mai multe segmente de expertiză – de la strategia de recrutare, bonusarea activităților de sales, evaluare, transformare organizațională în retail, și până la eficiența organizațională și strategii de recunoaștere a meritelor. La Cargus, unde coordonează departamentul de resurse umane, va contribui la consolidarea echipei și are misiunea de a transforma compania într-unul dintre cei mai dezirabili angajatori din industria de curierat.

Noi profesioniști au venit în echipă la sfârșitul anului 2022

La finalul lui 2022, alți doi profesioniști s-au alăturat echipei Cargus. Au fost create noi roluri în companie, ca răspuns la contextul pieței și planurile de dezvoltare pe termen lung: Eirik Hjeltnes, în calitate de Chief Revenue Officer, și Șerban Stoica, ca director de Strategie.

Eirik Hjeltnes are responsabilitatea pentru toate procesele, procedurile și activitățile legate de prețuri și gestionarea veniturilor, cu obiectivul de a stimula profitabilitatea business-ului. A activat timp de 30 de ani în UPS, în diferite roluri, și aduce în companie o serie de cunoștințe specifice și experiența din industrie. În ultima sa poziție, a fost unul dintre oamenii responsabili pentru definirea și implementarea strategiei europene B2C pentru UPS. A fost și Country Marketing Director și Pricing & Revenue Management Manager în Germania, cea mai mare piață UPS din Europa.

Șerban Stoica s-a alăturat echipei Cargus ca Head of Strategy și PMO (Project Management Officer). În acest rol, supraveghează inițierea, planificarea și execuția proiectelor strategice pe toate segmentele de activitate ale companiei. Are o experiență de 15 ani în Corporate Finance, Management Consulting și Private Equity.

În ultimii doi ani, a fost director de Strategie și Transformare în Green Group, unul dintre cele mai mari grupuri europene de reciclare (parte a Abris Capital Partners) și a fost membru în Consiliul de Administrație al Circular Ventures, divizia de capital de risc a Green Group. A lucrat timp de cinci ani la Kearney: Global Management Consulting Firm, cu sediul în Chicago, unde a consiliat directori executivi și consilii de administrație la nivel global și a realizat proiecte strategice pentru mai mult de 15 țări, inclusiv Singapore, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Germania sau China, în industrii precum logistică, automotive, telecomunicații sau bănci.

În 2023, obiectivul Cargus este acela de a-și consolida cota de piață pe plan local și internațional, de a dezvolta noi instrumente digitale și opțiuni de livrare și de a construi un sistem integrat, ce va ajuta companiile să-și susțină afacerile.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share