De luna aceasta, vicecampioana BC CSU Sibiu lansează un proiect unic în România: platforma CSU Job Hunters – Pick and roll your career!, care va promova locurile de muncă oferite de partenerii clubului.
Suporterii vor avea la îndemână o platformă unde pot descoperi joburile promovate de partenerii clubului, în vreme ce companiile partenere ale BC CSU Sibiu au șansa de a-și identifica cei mai potriviți angajați pentru posturile vacante.
„Rațiunea acestui proiect vine din dorința de a crea conexiuni pe care să le transformăm în prietenii și să unim oameni cu aceleași valori și aspirații, oameni care iubesc baschetul și performanța în orice domeniu. De asemenea, vrem să dăm o altă dimensiune relației cu suporterii și o trecem la un alt nivel, sprijinindu-i să își dezvolte o carieră în cadrul unor companii de top, partenere ale BC CSU Sibiu. În același timp, sprijinim partenerii echipei prin intermedierea unei relații menite să susțină performanțele companiilor cu forță de muncă specializată, într-o perioadă în care ele se confruntă cu o lipsă acută de personal și cu migrarea sa”, arată conducerea clubului.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Locurile de muncă vacante vor fi postate aici și promovate în Social Media și pe Linia Galben Albastră (Whatsapp). În săptămâna premergătoare fiecărui meci de acasă, clubul va lansa un concurs în mediul online, legat de unul dintre posturile vacante. Premierea va avea loc în ziua jocului, iar premiul va consta într-o zi de internship în compania care a promovat anunțul, dar și un kit al suporterului CSU.
Echipa din Sibiu se bucură de sprijinul a 30 de companii private, printre care Compa, Raiffeisen Bank, Casa Pariurilor, Andu, IFM, Natur House, Magnolia Residence, ConCasa, Visma, Kendrion, Naturo Juice, Azets, Autoklass, Marquardt, Kuka, Zacaria, Keep Calling, Fifi World, DAbo, Continental, Aria, Decathlon, Jifa, Biomin, Sys Mep, NTN SNR, Carrefour, Sucre, Gyps Construct și Kiss FM.
BC CSU Sibiu este echipa sportivă cu un număr record de abonați – 1.480 – pentru sezonul 2019/2020. În sezonul anterior, a avut 1.252 de abonați, dintre care peste 870 bărbați, între 18 și 55 de ani, cu studii medii sau superioare. Aproape 350 de abonați au fost femei, între 18-50 de ani, cu studii medii sau superioare.