Showroom-ul Dacia de la Melun este primul care folosește noua identitate exterioară a mărcii în reţeaua comercială.
Dezvăluită în 2021, noua identitate vizuală marchează o nouă etapă în istoria brandului. Introducerea noii identități este prevăzută în trei faze. Disponibilă pentru început pe suporturile de comunicare, publicitate şi site-urile internet ale Dacia, de la jumătatea anului 2021, va fi introdusă treptat în reţeaua comercială Dacia din primul semestru 2022, iar la sfârşitul anului va apărea pe vehiculele mărcii.
Implementarea acestei noi semnalistici exterioare în reţeaua comercială va demara în primăvară, cu concursul furnizorilor europeni, care vor garanta prestații la cel mai bun preț pentru concesionarii Dacia. Proiectul va continua prin aplicarea standardelor pentru interiorul showroom-urilor, aflate în etapa de definire.
Elemente care reflectă noua identitate Dacia
Fațada showroom-ului este încadrată de o bandă lată de culoare kaki. Aceasta reflectă robustețea, simplitatea şi spiritul outdoor al mărcii. Marcajul pune în evidență logotipul Dacia, realizat din litere luminoase, a căror culoare – kaki pe timpul zilei, devine albă noaptea.
Un totem de mari dimensiuni permite identificarea cu ușurință a mărcii. Un al doilea totem de proximitate, amplasat lângă ușa de intrare, le oferă clienților informații practice. Cele două totemuri pun în valoare emblema Dacia. Ele sunt alcătuite din două materiale: elementul kaki este realizat din metal, în timp ce suportul, cu aspect asemănător lemnului, evocă spiritul outdoor. Designul este voit masiv şi impozant.
Drapelele în culori suplimentare, precum maroniu-teracotă şi nuanța nisipului, ce integrează emblema Dacia, completează elementele de semnalistică exterioară. Ansamblul le oferă clienților şi trecătorilor o mai bună vizibilitate exterioară a mărcii Dacia.