Un tânăr antreprenor român sponsorizează Juventus Torino

BUSINESS. Key Way Group este un jucător pe piaţa globală de fintech, activ pe mai multe pieţe din Europa, Orientul Apropiat şi Africa de Sud.

La 34 de ani, antreprenorul Octavian Pătraşcu, specializat în fintech şi investitor în startup-uri de tech şi real estate, a încheiat un contract de sponsorizare cu Juventus Torino, pentru CAPEX.com, brand deţinut de Key Way Group, companie pe care a înființat-o în 2018 și al cărei CEO este. Contractul de sponsorizare include asocieri de brand offline şi online.

Key Way Group este un jucător pe piaţa globală de fintech, activ pe mai multe pieţe din Europa, Orientul Apropiat şi Africa de Sud. “Ne-am dorit o asociere cu Juventus fiindcă şi noi, şi clienţii noştri avem multe afinităţi cu <Bătrâna doamnă>. Juventus este o echipă mereu surprinzătoare, foarte ambiţioasă, capabilă să răstoarne rezultate şi să conteste ierarhiile consacrate ale fotbalului. Key Way Group este şi el un business disruptiv, un challenger ce atacă zona de top a fintech-ului”, afirmă Octavian Pătraşcu, citat de News.ro.

Înaintea pandemiei, Key Way Group și-a extins activitatea cu mai multe sedii, în Europa şi Abu Dhabi, unde a obţinut cea mai valoroasă licenţă de trading a sa. Fiindcă are o componentă tehnologică puternică, în contextul pandemiei, a reuşit să profite de mutarea online a activităţilor serioase – printre care şi investiţiile – și a crescut cu peste 80 la sută, în primele nouă luni ale anului. Asocierea brandului CAPEX.com cu Juventus face parte dintr-o strategie de marketing pe termen lung, ce urmăreşte continuarea acestei creşteri.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share