De luna aceasta, Unilever a numit-o pe Monica Tamaș în funcția de General Manager al Unilever România și Moldova.
Monica Tamaș are o experiență vastă în companie, dobândită prin ocuparea unor roluri complexe pe diverse piețe din Europa. În noul rol, va fi responsabilă de strategia locală și de planul de investiții pentru maximizarea performanței Unilever pe piețele Home Care, Beauty and Personal Care și Nutrition din cele două țări.
„Unilever are o prezență solidă pe piețele din România și Moldova și un potențial fantastic de dezvoltare. Îmi propun să lucrez alături de echipă ca să aduc mai multă valoare consumatorilor și clienților noștri prin investiții în inovație, branduri și produse de calitate. Suntem foarte bine poziționați ca să fim mai aproape de consumatori și să dezvoltăm categoriile în care operăm, în colaborare strânsă cu clienții noștri. Avem multe atuuri, cum ar fi experiența de peste 30 de ani acumulată pe piața locală, brandurile noastre, folosite de milioane de români, și o echipă foarte pregătită, dornică de succes”, declară noul General Manager Unilever România & Moldova.
- „Giganții” tech IBM și Amazon Web Services deschid un laborator de inovare în București
- Încep recrutările pentru Paști. Peste 15.000 de joburi în retail, turism, industria alimentară sau entertainment, postate pe eJobs, în ultima lună. Salariul mediu propus: 3.500-5.000 de lei
- Ministrul Muncii: Piața forței de muncă are cea mai mare dinamică din istorie
Monica Tamaș s-a alăturat echipei Unilever România în 2013, după ce a lucrat în alte companii de top din industria FMCG. După opt ani petrecuți în Unilever South Central Europe, a preluat atribuții la nivel regional în divizia Home Care, prin poziția de East Europe Category Lead, iar apoi ca Chief Marketing Officer East Europe and DACH. În cel mai recent rol, a condus operațiunile Home Care pentru Germania, Austria și Elveția.