Între 22 și 28 noiembrie, compania de consultanță, training și coaching Valoria a sprijinit ediția 2018 a Case Study Competition, organizată de VWI ESTIEM. Cu o tradiție de 15 ani, Case Study Competition este un concurs de studii de caz, ce aduce împreună companiile puternice din România și studenții de la universitățile din București.
Valoria, alături de alte companii, precum Microsoft, Mercedes Benz, Editura Niculescu au dat studenților, spre rezolvare, studii de caz provocatoare, care le-au testat capacitatea de analiză și sinteză. Viziunea, caracterul inovator al soluțiilor și coeziunea celor 35 echipe participante au reprezentat tot atâtea puncte tari ale celor peste 125 de participanți, de la cinci universități. Echipele câștigătoare au primit premii ce constau în stagii de internship, mentorat și training.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Compania a răspuns invitației de a sprijini dezvoltarea studenților. „Prin implicarea în astfel de proiecte, echipa Valoria își susține misiunea de a transforma potențialul oamenilor și echipelor în valoare. Implicarea are la bază valorile companiei: competență, inovație, pasiune, încredere. Prin serviciile de consultanță, training, coaching și studii de piață, sprijinim performanța în business și excelența în mediul academic”, explică Elena Badea, Managing Director, Valoria. Echipa de experți a companiei este alcătuită din profesori universitari și specialiști cu peste 20 de ani de experiență în business, ceea ce asigură un mix echilibrat dintre cercetarea fundamentală și experiență practică.
„Ne bucurăm să contribuim la astfel de acțiuni ale asociațiilor studențești. În trecut, colaborarea mediului academic cu cel de business era sumară. Astăzi, companiile sunt mult mai bine poziționate să interacționeze cu viitorii angajați, inclusiv prin implicarea în astfel de proiecte. Valoria este recunoscută pentru acest tip de implicare și contribuție, iar acest lucru ne determină să mergem mai departe. Capitalul de business începe cu capitalul de încredere – că știi ceea ce faci, că faci ceea ce iubești”, spune Elena Badea.
Valoria are în echipă specialiști, traineri și cercetători care au ocupat funcții de management în companii multinaționale, precum și lectori din mediul academic. Echipa Valoria realizează constant studii despre mediul de afaceri românesc. Cele mai cunoscute sunt Evoluția afacerilor, Barometrul digitalizării, Barometrul centrării pe client sau Tendințe și provocări în HR.
DESPRE VALORIA
Valoria Business Solutions este o companie de training, consultanță și coaching. Misiunea sa este aceea de a transforma potențialul echipelor și organizațiilor în valoare. Oferă training pe o gamă diversificată de tematici, de la cele ce conduc la antrenarea competențelor funcționale, manageriale, de vânzări și interpersonale (soft skills), până la cele pe teme aflate mai rar în oferta de training a firmelor de profil, dar foarte cerute de companii. „Competența, încrederea, inovația și pasiunea sunt valorile pe care le susținem prin tot ceea ce facem. Credem în oameni și în aspirația lor de împlinire personală și profesională, și în dorința lor de a-și accelera potențialul”, afirmă Elena Badea.