Vânzarea cărților online și a altor produse – câți bani fac marile site-uri

Cheltuim foarte mulți bani pe decorațiuni, parfumuri de corp, parfumuri de cameră, accesorii și multe alte lucruri care ne plac și pe care le considerăm atractive. Ne place să facem cumpărături, iar comoditatea ne determină să optăm pentru shopping-ul online. Iar printre cumpărăturile online uzuale se strecoară și câteva titluri de carte sau alte lucruri ce ne atrag atenția.

Dacă ești în căutarea unei cărți, la o simplă căutare pe Google, vei găsi site-uri atractive, printre care și cărturești.ro sau elefant.ro. Iar site-urile mari par că au descoperit secretul – oferta nu se rezumă doar la cărți. Produsele sunt numeroase, iar prețurile diferă în funcție de sezon, noutăți, lichidare de stoc sau trenduri.

Cu alte cuvinte, shopping-ul este la un click distanță. Iar timpul petrecut în fața calculatorului devine mai plăcut. Tot ce ne rămâne de făcut este să așteptăm ca produsele să ne fie livrate cu atenție, timp în care putem să ne desfășurăm relaxați activitățile.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Ce câștiguri generează comoditatea românilor

ELEFANT ONLINE (www.elefant.ro)

elefant.ro este un proiect al companiei Elefant Online și a fost lansat pe 17 iunie 2010. Proiectul a început prin a fi o librărie online ce oferă o experiență complexă de shopping cultural online, iar ulterior a devenit un magazin online care însumează oferte pentru întreaga familie. Pe elefant.ro se găsesc produse atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari, pentru casă și pentru grădină. Site-ul comercializează peste 10.000 de produse din categoriile jucării, ceasuri, parfumuri, îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și produse de îngrijire personală, electronice și electrocasnice.

Vânzările merg bine pentru elefant.ro, pentru că cifra de afaceri a companiei crește de la an la an. Dacă până în 2015 cifra de afaceri era până în 100 de milioane lei, după 2016, ea a depășit 110 milioane. În 2018, cifra de afaceri a companiei Elefant Online a fost de 135,3 de milioane lei, în creștere cu trei la sută. Compania a înregistrat pierderi de-a lungul anilor, iar în 2018 a înregistrat una de 22,9 milioane lei. Marja de profit a companiei a fost de -17 la sută în 2018.

DIRECT CLIENT SERVICES SRL (cărturești.ro)

Dacă ai vizitat vreodată una dintre Librăriile Cărturești, atunci știi că orice clipă petrecută acolo se transformă într-o frumoasă experiență de shopping. Cărturești este o poveste care merge dincolo de de arhitectură, așa că o poți regăsi și în mediul online.

Cărturești.ro este o comunitate culturală, care de câțiva ani anunță cele mai noi evenimente, expoziții și lansări. Pe lângă informațiile pe care le poți găsi pe blogul librariei online, vei găsi și o selecție de produse atent prezentate, care mai de care mai frumoase și mai atractive. Cu alte cuvinte, aici găsești orice, de la cele mai recente ediții de carte până la jocuri interactive, CD-uri, porțelanuri fine și alte lucruri atractive.

Cărturești.ro este la o distanță mică de elefant.ro în ceea ce privește vânzările. În 2018, cifra de afaceri a fost de 133,1 milioane lei, în creștere cu 18 la sută față de 2017. Iar afacerile par să meargă dinspre bine spre foarte bine, pentru că magazinul online a înregistrat, pe 2018 un profit de 3,9 milioane lei, în creștere cu 35 la sută față de 2017. Marja de profit a fost de 2,9 la sută, în 2018.

COMPANIA DE LIBRĂRII BUCUREȘTI SA (www.clb.ro)

S.C. Compania de Librării București SA este cea mai extinsă rețea de librării din București, cu 45 de librării și o tradiție de 68 de ani de activitate. Gama de produse este formată din carte, articole de papetărie, rechizite școlare, jocuri, jucării și articole pentru copii, birotică, tipizate și imprimate fiscale, dar și o varietate de produse cadou exclusive. Compania de Librării Bucureșți are peste 52.000 de articole puse spre vânzare prin site-ul clb.ro și în rețeaua de librării.

Deși compania are o cifra de afaceri mai mică decât cea înregistrată de cărturești.ro și elefant.ro, vânzările sunt pe plus. Cifra de afaceri, în 2018, a fost de 48,7 milioane lei, în creștere cu patru la sută față de anul precedent. Și profitul este pe plus. Compania a înregistrat, în 2018, un profit de 3,5 milioane lei, în creștere cu 13 la sută față de 2017. Marja de profit a fost de 7,3 la sută.

Magazinele online câștigă teren, iar cele mai multe dintre ele mizează pe comoditatea clienților. În orice caz, indiferent ce preferințe au oamenii, dacă e vorba de cărți, accesorii sau alte articole, librăriile online încep să se facă remarcate pe piața de shopping la un click distanță.

RisCo a realizat acest articol utilizând serviciul SellNet – Selecții Liste și Firme. Dacă și tu lucrezi într-o industrie competitivă și te interesează situația primilor jucători, urmărește articolele noastre sau folosește serviciul recomandat de specialiștii noștri.

Dacă acest articol ți s-a părut interesant, urmărește-ne și pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIN!

Articol oferit de RisCo

Articolul anterior

Admiterea la universitate: facultățile de Medicină sunt căutate în continuare, cele de Farmacie rămân cu bănci goale

Articolul următor

5 sfaturi de la Microsoft, pentru proaspeții absolvenți

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share