În urma aprobării primite din partea Comisiei Europene, pentru tranzacția dintre cele două companii, Vodafone România are o nouă echipă executivă pentru Vodafone și UPC România. Membrii echipei executive îi vor raporta lui Murielle Lorilloux, CEO al celor două companii.
Noua structură va intra în vigoare de la 1 august, când este estimată finalizarea tranzacției. Până atunci, Vodafone și UPC continuă să opereze ca entități separate și concurente.
Murielle Lorilloux (foto) a fost numită CEO Vodafone România în 2017. S-a alăturat Vodafone Group în 2013, ca Chief Commercial Officer al Vodacom DRC, și a devenit CEO al aceleiași companii în 2014. Ȋnainte de Vodafone, a deţinut diferite poziţii de management la Orascom Telecom Algeria, Wana Corporate şi Capgemini.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Mostafa El Beltagy va fi numit director Consumer Business Unit. S-a alăturat echipei Vodafone Egipt în 2009 și a deținut o serie de roluri de conducere, inclusiv Director Customer Value Management, Pricing & Commercial Strategy în Egipt, și Director Prepaid Segment în Vodacom, Africa de Sud. În martie 2018, s-a alăturat echipei Vodafone România, în rolul de Consumer Business Unit Director.
Mihnea Rădulescu, în prezent CEO UPC România, va deveni director Vodafone Business Unit. A fost vicepreşedinte pentru operaţiunile B2B din UPC CEE și a coordonat activităţile pentru divizia business din România, Ungaria, Polonia, Slovacia şi Cehia.
Cătălin Buliga va fi numit Technology Director. Are o experiență de 30 de ani în industria telecom, în Telekom (nouă ani), Liberty Global (șapte ani) și Vodafone (14 ani). A revenit la Vodafone în septembrie 2015, ca Director Fixed Access Network Engineering & Deployment, și în mai 2016 a fost numit Technology Director. A deținut și poziția de Chief Technology Officer în UPC România și Ungaria.
Ioana Mihăilescu va fi desemnată director Customer Operations. S-a alăturat echipei Vodafone în februarie 2012, în rolul de director Customer Operations Support. În 2014, a fost numită director Customer Value Management & Channel Management și, după patru ani, a fost promovată ca director Customer Operations.
Sibaji Biswas va fi numit director Finance. S-a alăturat echipei Vodafone India în 2011, unde a ocupat o serie de roluri în Corporate Finance și Supply Chain Management, și a fost parte a echipei de M&A ce a implementat fuziunea Vodafone Idea. A preluat rolul de director Finance la Vodafone România din aprilie 2017.
Fragiski Melissa va fi numită director HR & Property. S-a alăturat Vodafone în 2012, ca director de Resurse Umane pentru Vodafone Grecia. În septembrie 2018, a devenit director Resurse Umane în Vodafone România. A avut un rol-cheie în alte două achiziții ale companiei Vodafone.
Livia Dumitrescu va fi numită director Legal & External Affairs. S-a alăturat Vodafone România în februarie 2019, după ce a ocupat diverse roluri în domeniile oil & gas și bancar, din România, și în firme de avocatură internaționale, în New York și Londra, și în organizații internaționale.
Răzvan Bogasiu va prelua rolul de Senior Manager, Strategy & Wholesale. Este în echipa Vodafone România în 2014, ca Business Development & Strategy Manager. Deţine şi rolul de Integration Leader, poziţie din care va coordona activitățile de integrare, guvernanță și urmărirea rezultatelor pe parcursul implementării.
Valeriu Nistor, în prezent director Enterprise Business Unit, va părăsi Vodafone România din 31 iulie. S-a alăturat echipei în 2015, ca director SME & Corporate. În 2016, a fost promovat în funcția de director Enterprise Business Unit.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, ce oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Grupul are divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 iunie 2019, avea 640 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 14 milioane de clienţi ai serviciilor TV, inclusiv clienții Vodafone din entitățile create după fuziuni și asocieri.