Vodafone România: Toți angajații care lucrau în birouri muncesc de acasă

De săptămâna trecută, Vodafone a intensificat sistemul de muncă de acasă și a adoptat acest model în toate funcțiunile de business în care a fost posibil. Toți angajații care își desfășurau activitatea în birouri lucrează acum de la distanță, inclusiv echipele de relații cu clienții. 

Vodafone a luat măsuri de protecție și de prevenție pentru angajații din magazine, care rămân deschise, cu păstrarea distanței sociale și aplicarea practicilor de sănătate și siguranță. Programul de lucru în magazine a fost redus la șase ore pe zi, iar compania a implementat și accesul restricționat în magazine – câte o persoană pentru fiecare agent disponibil. Indicatori de podea, cu distanța de siguranță ce trebuie respectată, au fost montați în rețeaua de magazine. Programul de lucru al magazinelor Vodafone este disponibil aici.

Echipele de teren – tehnicieni, echipe de mentenanță și instalări -, în special cele care lucrează direct cu clienții, au primit echipament de protecție și au fost instruite cu privire la acțiunile preventive pe care trebuie să le ia pentru a se proteja pe ei și pe clienți.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Vodafone a anunțat și o serie de oferte adaptate acestei perioade. Abonații sau utilizatorii de servicii preplătite beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie. Vodafone a introdus și un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe, pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Pentru clienții-companii, Vodafone oferă 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European, până la 31 martie. Ei pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în Spațiul Economic European, până la 15 aprilie.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

De la începutul crizei, Fundația Vodafone România a sponsorizat achiziția unei mașini de testare și a 5.000 de teste pentru centrul de triaj din Arad, ce vor fi folosite de Spitalul Județean, Direcția de Sănătate Publică și Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență, pentru a testa oamenii care vin în România prin punctul de frontieră Nădlac. În plus, a cumpărat echipament medical pentru Spitalul Marie Curie: 100 de inhalatoare individuale pentru secția de neonatologie, 50 pompe de aer, cinci purificatoare de aer pentru suprafețe mari și cinci mini-inhalatoare.

Copiii și profesorii din zonele rurale pot continua activitățile educaționale online, prin platforma digitală, oferită de Fundația Vodafone în cadrul programului Școala din valiză. Fundația a încheiat parteneriate cu CISCO, IBM, și World Vision, pentru a oferi licențe Webex gratuite profesorilor, timp de 180 de zile. Profesorii pot susține cursuri cu elevii în timp real, prin videoconferință, chiar dacă sunt la distanță. Pe 23 martie, profesorii care doresc să învețe cum să-și țină cursurile online pot participa la un webinar gratuit, în care cei înscriși deja în  programul Școala din valiză își vor împărtăși cunoștințele.

Fundația Vodafone susține și inițiativa Cumpărături la ușa ta (Shopping at Your Door), dezvoltată de Asociația Geeks for Democracy, prin care voluntarii pot ajuta persoanele în vârstă și alte persoane aflate în carantină, aducându-le alimente și medicamente, și a contribuit prin furnizarea unui mini Call Center și a telefoanelor și serviciilor de comunicații ce permit voluntarilor să preia apeluri.

Împreună cu ING Bank și Fundația Româno-Americană, Fundația Vodafone sprijină și șase noi soluții digitale  dezvoltate de Code4Romania și derulate în parteneriat cu Guvernul României și cu Autoritatea pentru Agenda Digitală a României. Prima este website-ul stirioficiale.ro, o platformă ce adună într-un singur loc toate informațiile oficiale emise de autorități despre criza COVID-19. 

Articolul anterior

Bitdefender oferă gratis soluții de securitate tuturor spitalelor din lume. Numărul atacurilor informatice a crescut de cinci ori într-o lună

Articolul următor

Provocări suplimentare pentru companiile care trebuie să depună declarațiile fiscale pe 25 martie

Articole din aceeași categorie
Total
16
Share