Echipa Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, s-a mărit cu peste 65 la sută pe durata pandemiei, de la 160 de specialiști, în martie 2020, la 265.
Compania a trecut definitiv la modul de lucru hibrid, ceea ce permite membrilor echipei să decidă individual opțiunea privind desfășurarea activității, din birou sau la distanță. Zitec își propune să-și extindă echipa cu cel puțin 60 de specialiști, atât pe roluri tehnice de programare în PHP, iOS, Android, Node.Js, React JS, poziții de Quality Assurance, Project Management, cât și în departamentele de suport: financiar, resurse umane, marketing sau vânzări.
De la debutul pandemiei, compania, unul dintre cei mai doriți angajatori în 2021, conform undelucram.ro, a luat decizia ca întreaga echipă să-și desfășoare activitatea în sistem remote. În migrarea rapidă la un mod de lucru exclusiv de la distanță a contat mult și faptul că, de mai mulți ani, Zitec oferea posibilitatea membrilor echipei de a lucra de acasă oricând și pe orice perioadă de timp își doresc. A fost una dintre primele companii de IT din România care au introdus politica de Work from home nelimitat.
Pentru a decide modul de lucru pe care îl va adopta în continuare, dar și din dorința de a ține cont de preferințele membrilor echipei, Zitec a realizat un sondaj intern pentru a afla modul în care ei preferă să-și desfășoare activitatea. Peste 60 la sută doresc să lucreze de acasă, 20 la sută vor să lucreze de la birou, iar 20 la sută preferă un mod de lucru hibrid. Astfel, membrii echipei Zitec pot lucra exclusiv de acasă, pot reveni la birou când doresc și pot lucra la oricare dintre sediile companiei din București sau Brașov, în funcție de modul de lucru pe care îl consideră eficient pentru ei.
„Am preferat să nu impunem o politică rigidă la nivel de companie cu privire la modul de lucru post-pandemie și am decis să lăsăm lucrurile să se așeze în mod natural, bazându-ne pe principiul că prețuim flexibilitatea, dar și asumarea responsabilității în echipe. Prin urmare, am luat hotărârea să trecem la un mod de lucru hibrid, astfel încât fiecare membru al echipei să poată alege cea mai bună opțiune pentru el. Oferim în continuare colegilor noștri stabilitate, siguranță și suport în a gestiona acest context pandemic cu toate schimbările pe care le-a generat, și păstrăm un nivel ridicat de transparență și de comunicare la nivelul întregii companii, așa încât să putem preveni din timp orice risc ce ar putea apărea odată cu modul de lucru hibrid”, explică Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer în echipa Zitec.

Periodic, compania încurajează interacțiunea față în față a colegilor, indiferent că sunt discuții despre evoluția proiectelor sau ieșiri după program. Astfel, Zitec se preocupă constant să creeze diverse oportunități prin care membrii echipei să poată interacționa fizic unii cu ceilalți, prin ieșiri lunare, evenimente interne sau teambuilding-uri devenite tradiție în companie. Acestea sunt cu atât mai necesare cu cât echipa Zitec este într-o creștere continuă, iar noii membri au nevoie de astfel de contexte sociale prin care să-i cunoască pe ceilalți colegi.
Zitec premiază recomandările de noi colegi cu o vacanță
Pe perioada pandemiei, Zitec s-a concentrat pe creșterea echipei și atragerea de oameni talentați printr-un proces de recrutare desfășurat exclusiv online. Compania se află în căutare de noi colegi pentru cele 60 de posturi disponibile și desfășoară o campanie de recomandări externe, ca parte a eforturilor de creștere a echipei.
Cei care cunosc o persoana potrivită pentru a se alătura echipei Zitec pot trimite CV-ul pe email, la recomanda@zitec.com, iar dacă aceasta este angajată, persoana care a făcut recomandarea va fi răsplătită cu un voucher pentru o vacanță de două persoane în Cappadocia.
Lista oportunităților de carieră la Zitec poate fi consultată aici.