Pentru a sprijini dezvoltarea echipei, cei doi parteneri care conduc MTH Digital, Raluca Radu și Robert Dumitru, au numit-o pe Jeanina Ton în rolul de Managing Director al agenției.
Cu o experiență de peste 12 ani în de e-commerce, pasionată de performance marketing și management, orientată către rezultate și performanță, Jeanina Ton va conduce o echipă de peste 30 de specialiști în marketing, aflată în plin proces de dezvoltare.
„În 2022, din poziția de Head of Digital al agenției MTH, am învățat să pun pe primul loc colaborarea cu echipa. Împreună cu membrii echipei, am găsit întotdeauna insight-urile cele mai valoroase pentru a ajuta clienții să ajungă la o strategie de succes. Am ocazia să cresc și să mă dezvolt profesional alături de oameni care pun preț pe performanță și adaug un nou capitol la evoluția mea în agenție”, spune noul Managing Director MTH Digital.
- Peste 5.000 de joburi la Angajatori de TOP. 80 de companii recrutează la cel mai mare târg de carieră, la finalul lunii martie
- #PrimaPeListaTa: Cum arată echilibrul după o carieră în politică – Mara Calista
- Voxxed Days Bucharest: „Pentru a rămâne competitiv, sectorul IT din România trebuie să vândă inovație, nu doar ore de muncă”
Jeanina Tot s-a alăturat echipei în septembrie 2021, ca Digital Marketing Manager, și a lucrat alături de clienți domenii precum Beauty, Fashion, B2B, eCommerce, Food & Beverages.
MTH Digital își continuă direcția de poziționare ca agenție de marketing online full service, specializată pe e-commerce și lead generation, cu o creștere constantă de proiecte și clienți noi noi, însoțită automat de o dezvoltare a echipei. Creșterea acesteia vine ca o urmare a diversității proiectelor.
Într-o eră digitală în care fiecare business încearcă să se diferențieze și să se poziționeze cât mai bine în ecosistemul online și să fie aproape de consumatorii săi acolo unde aceștia consumă conținut, MTH Digital oferă soluții pentru o mai bună adaptare a business-urilor la piața de e-commerce. Înființată în 2017, agenția s-a dezvoltat treptat, a devenit o agenție de digital marketing full-service și are o echipă de 40 de specialiști.