Agenția de marketing online specializată pe e-commerce își mărește echipa, pe fondul creșterii industriei de e-commerce, și lansează un program intern de formare a tinerilor care doresc să învețe digital marketing pentru magazinele online. MTH Digital a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de circa 350.000 de euro și se așteaptă la o cifră de afaceri de 500.000 de euro până la finalul anului.
MTH Digital este un departament de marketing online externalizat, specializat pe furnizarea de servicii de promovare online pentru magazine online. 90 la sută din portofoliul de clienți este reprezentat de magazine online și retaileri care vând și online. Cifra de afaceri a MTH Digital a crescut cu 40 la sută în timpul pandemiei, iar cea mai mare parte a venit din câștigarea unor clienți care acum și-au deschis business online sau care vindeau până acum offline și au deschis canalul de vânzare online. Ca urmare, agenția a decis să investească în formarea de noi specialiști în digital marketing pentru e-commerce și lansează în această toamnă MTH Digital Academy.
„Focusul nostru este în proporție de 90 la sută pe industria de e-commerce și avem plăcerea să punem umărul atât în promovarea magazinelor online de tip start-up, cât și în strategia de promovare digital a unor mari retaileri, care au deschis acest canal de vânzare online. Obiectivul nostru final sunt vânzările și Return On Investment și urmărim să implementăm campanii de performance marketing focusate pe rezultate măsurabile”, explică Anca Toma, Head of Digital MTH Digital.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
Potrivit acesteia, există specialiști care știu să facă performance marketing și alți specialiști care știu să facă social media, conținut, să contribuie la un concept vizual. MTH Digital își dorește să îmbine zona de performance cu zona de creație, pentru a aduce vânzări.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
„Nu credem în diviziunea rolurilor, ci încercăm să formăm specialiști compleți, care să înțeleagă e-commerce cap-coadă. Am învățat din experiență că este greu să găsești astfel de specialiști deja formați și este dificil și să convertești oameni deja specializați pe una dintre direcții în acest mix de care e-commerce-ul are nevoie. Ca urmare, am decis să lansăm MTH Digital Academy – un program intensiv de două săptămâni, în care participanții vor beneficia gratuit de traininguri intensive de digital marketing și de experiență practică, vor avea de făcut proiecte bazate pe cazuri reale și, după aceste două săptămâni, vor avea șansa de a fi unul dintre noii noștri colegi. Programul se va desfășura online”, explică Anca Toma.
MTH Digital s-a lansat în 2016 și din echipa sa fac parte 20 de specialiști în digital marketing. Agenția se implică activ în traininguri de Google Ads, social media, Facebook Ads, Instagram Ads, Youtube Ads în diversele programe de training în marketing online de pe piață. „Spre deosebire de alte agenții, noi credem în faptul că performance marketing trebuie să se îmbine cu conținut, copywriting, creație, grafică, și încercăm să îmbinăm cu succes toate aceste ingrediente într-o strategie unitară, care să aibă în vedere toate elementele prin care trece în mod ideal un client al unui magazin online – awareness, evaluare, achiziție finală și loializare”, arată Robert Dumitru – Digital Marketing Manager MTH Digital.