Noul an debutează cu schimbări în conducerea unuia dintre cei mai mari jucători din industria beauty, parte a strategiei de transformare și reinventare a unui business cu o tradiție de peste 135 de ani în lume și de peste 25 de ani în România.
De luna aceasta, Andreea Moldovan, până acum General Manager Avon Southern Europe, preia funcția de Managing Director Avon Europe. Va coordona o regiune ce cuprinde patru piețe principale (Italia, Polonia, Marea Britanie și România) și 20 de piețe secundare.
Andreea Moldovan are o carieră de 25 de ani alături de Avon, iar în ultimii 11 ani a condus, în calitate de General Manager, mai multe grupuri de țări. “Am toată încrederea că noua formulă în care vom funcționa ne va duce și mai aproape de un model de business agil, gata să țină pasul cu nevoile mereu în schimbare ale consumatorilor”, spune Andreea Moldovan.
- TIME World’s Best Companies: JYSK, pe lista cele mai bune companii din lume în 2024
- Forvis Mazars, “Best Place to Work” în Europa Centrală și de Est și Asia Centrală
- Investiție: Fuchs Condimente România își dublează capacitățile de producție în fabrica din Curtea de Argeș
Odată cu promovarea Andreei Moldovan, Roxana Popescu preia frâiele Avon România și Moldova, în calitate de General Manager. Este alături de companie de peste 20 de ani, iar de peste cinci ani crește o comunitate de peste 100.000 de reprezentanți Avon din România, din rolul de Head of Sales.
Cu o experiență bogată și roluri-cheie ce au dus-o din Țările Nordice până în Republica Moldova, va continua să alimenteze creșterea business-ului Avon în România, una dintre cele mai importante piețe din Avon International. “Proiectele României sunt aplaudate la nivel global, colegi din echipa noastră ocupă poziții-cheie pe piețe din toată lumea, iar asta mă responsabilizează să alimentez în continuare acest spirit”, spune Roxana Popescu.
Cele două promovări sunt parte dintr-o serie de transformări organizaționale, parte din strategia Open Up & Grow, prin care Avon se îndreaptă accelerat către un model de business omnichannel ce păstrează modelul de vânzare directă în ADN-ul companiei, însă deschide rapid accesul consumatorilor către oportunități de shopping online sau retail.